کد خبر : 1780677 | 28 شهریور 1400 ساعت 11:58 | 19.7K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت شاگردان عنایتی به زمین همیشگی؛ 

آشنایی با تیم بنفش لیگ؛ از هوادار چه خبر؟(عکس)

تیم فوتبال هوادار عصر روز گذشته اولین جلسه تمرینی خود را در زمین خیریه عمل برگزار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال هوادار حدود دو سال پیش بود که با خرید سهمیه تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت، ماجراجویی خود را در فوتبال ایران آغاز کرد و خیلی زودتر از چیزی که تصور می‌شد، به رقابت‌های لیگ برتر راه پیدا کرد.


البته بنفش‌پوشان پیش از اینکه در سال 1400 و در دومین سال فعالیت به رقابت‌های لیگ برتر راه پیدا کنند، این فرصت را داشتند که در نیمه دوم فصل 99-1398 هم لیگ برتری شوند، اما امتیازاتی که در نیم فصل اول توسط سرخپوشان پاکدشت از دست رفته بود، سبب شد تا این تیم یک فصل دیرتر حضور در لیگ برتر را به رهبری رضا عنایتی مهاجم سابق تیم ملی و باشگاه استقلال جشن بگیرد.

 

1645398


این تیم که به همراه فجرسپاسی شیراز به لیگ 21 رسید، پس از پایان مسابقات زمزمه‌های زیادی مبنی بر فروش امتیاز آن وجود داشت، اما در نهایت مدیران باشگاه به این نتیجه رسیدند که خودشان تیم‌داری در فوتبال را ادامه دهند و حالا چند هفته‌ای می‌شود که فعالیت جدی برای حضور در فصل جدید آغاز شده است و آنها چند روز در زمین شماره دو استادیوم آزادی تمرین کردند و از روز شنبه نیز تمرینات این تیم به زمین خیریه عمل بازگشت که دو سالی می‌شود در آنجا تمرین می‌کنند.


البته در این مسیر رضا عنایتی با توجه به اینکه بازیکنان با کیفیت لیگ تیم‌ خود را انتخاب کرده‌اند، کار ساده‌ای در پیش ندارد و این سرمربی این روزها علاوه بر اینکه به صورت جدی تمرینات تیمش را زیر نظر دارد، شرایط بازیکنان مورد نیازش را نیز به دقت بررسی می‌کند تا تیمی آماده مسابقات کند که قابل رقابت‌ با تیم های لیگ برتری باشد.

 

1645397


در همین راستا و پس از منتفی شدن ماجرای انتقال امتیاز تیم، تمرینات تیم فوتبال هوادار حالا نزدیک به دو هفته است که آغاز شده و بازیکنان جدیدی نیز جذب این تیم شده‌اند و در این مدت دو بازی دوستانه نیز برنامه ریزی شده که با دو پیروزی برای شاگردان عنایتی همراه بوده است.


تاکنون پیمان میری، دانیال کردستانی، نیما انتظاری، محمد ستاری، محسن طرحانی، معین عباسیان، رضا علیاری، علی درخشان، محمدرضا حسینی و رضا گردان جذب بنفش پوشان شده‌اند و قرارداد با چند بازیکن کلیدی فصل گذشته نیز تمدید شده است.

 

1645396


بی شک رضا عنایتی در حالی که بسیاری تیم های لیگ برتری هزینه‌های زیادی برای تقویت خود انجام داده‌اند و بازیکنان تاثیرگذاری را به خدمت گرفته‌اند، کار بسیار سختی پیش رو دارد و باید دید این تیم چطور آماده مسابقات لیگ برتر خواهد شد.

 

1645399

 

1645400

دیدگاه‌ها