کد خبر : 1781121 | 30 شهریور 1400 ساعت 11:53 | 28.2K بازدید | 7 دیدگاه

ریو فردیناند:

لیورپول باید همین فردا استرلینگ را بخرد

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که لیورپول باید هرچه سریع‌تر برای خرید رحیم استرلینگ اقدام کند.

لیورپول باید همین فردا استرلینگ را بخرد

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم تیم ملی انگلیس یکی از اعضای کلیدی تیم پپ گواردیولا بوده که در سال 2015 و با قراردادی به ارزش 50 میلیون پوند از لیورپول به سیتی منتقل شد تا به این باشگاه در سلطه‌اش بر فوتبال انگلیس کمک کرده و آنها را جز مدعیان لیگ قهرمانان اروپا قرار دهد.

با این حال استرلینگ از آغاز فصل 22-2021 جایگاهش را در این تیم از دست داده و فقط در دو بازی از شش بازی سیتی در تمامی مسابقات در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفته است. فردیناند به همین دلیل باور دارد که اگر شرایط تغییر نکند، این بازیکن به دنبال ترک ورزشگاه اتحاد خواهد بود.

مهاجم انگلیسی پیش از این قویا به حضور در لیگ اسپانیا لینک شده بود اما مدافع سابق یونایتد معتقد است که بازگشت به آنفیلد یا حتی انتقال غیرمنتظره به اولدترافورد می‌تواند گزینه بهتری برای این بازیکن 26 ساله باشد.

 

1646149

 

فردیناند در کانال شخصی خود در یوتیوب گفت:« اگر من جای لیورپول بودم همین فردا او را به خدمت می‌گرفتم. اگر من جای او هم بودم به بارسلونا یا رئال مادرید نمی‌رفتم. به همین دلیل به لیورپول اشاره کردم. منچستریونایتد هم می‌تواند گزینه خوبی برای او باشد. رحیم استرلینگ کجاست؟ او اعتماد به نفسش را از دست داده چون از تیم کنار گذاشته شده است. او گزینه اصلی تیم برای گلزنی در تمامی این سال‌ها بود و حالا ناگهان کنار گذاشته شده است. دلیل این موضوع را درک نمی‌کنم اما مطمئنا بسیاری از باشگاه‌ها در حال بررسی این شرایط هستند.»

استرلینگ در طول شش سال گذشته در 298 بازی برای سیتی به میدان رفته و 115 گل و 87 پاس گل نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده است. او همچنین 9 جام قهرمانی شامل سه قهرمانی در لیگ برتر کسب کرده است.

دیدگاه‌ها