کد خبر : 1781176 | 30 شهریور 1400 ساعت 15:48 | 33.8K بازدید | 13 دیدگاه

اسکار روجری:

مارادونا جای مسی بود، پوچتینو را کتک می‌زد!

ستاره سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است که مائوریسیو پوچتینو در تعویض کردن لیونل مسی مرتکب اشتباه بزرگی شد.

مارادونا جای مسی بود، پوچتینو را کتک می‌زد!

به گزارش "ورزش سه"، تعویض شدن لیونل مسی در بازی پی اس جی برابر لیون هنوز سوژه داغ رسانه های آرژانتین است. مسی از تعویض خود رضایت نداشت و هنگام خروج از میدان با مائوریسیو پوچتینو دست نداد و آشکارا عصبانی و بهت زده بود. او حتی زمان ثبت گل دقیقه 95 مائورو ایکاردی که سه امتیاز را به پاریسی ها داد نیز واکنشی خنثی داشت.

مسی معتقد بود که مشکل مصدومیت نداشت و می توانست تا پایان در زمین بماند ولی پوچتینو تصور می کرد فوق ستاره آرژانتینی از ناحیه زانو مصدوم شده است.

 

 

1646236

 

 

اسکار روجری اسطوره فوتبال آرژانتین که سابقه بازی در رئال را هم دارد، به ESPN گفت:« لئو می خواهد فوتبال بازی کند و چیز دیگری برایش اهمیت ندارد. او همیشه می خواهد 90 دقیقه در زمین باشد و مربی نباید روی تعویض کردن او ریسک کند. هر کسی می داند که مسی از تعویض شدن بدش می آید و باید مراقب باشید و اجازه تنش متعاقب در رختکن را ندهید.»

 

 

1645890

 

 

روجری ادامه داد:« اگر هم مسی را تعویض می کنید، نباید با او دست بدهید. اصلا طرفش هم نروید. مارادونا جای مسی بود، شک ندارم که همان جا پوچتینو را کتک می زد. این فوق ستاره ها را هرگز نباید از زمین بیرون کشید چون می دانید در سر آنها چه می گذرد. آنها معتقدند در یک دقیقه می توانند ورق بازی را برگردانند. این دسته بازیکنان آنقدر بزرگ هستند که نباید ناراحت شان کرد. اگر پوچتینو فکر می کرد لئو مصدوم شده، ابتدا باید از خود او سوال می کرد و اگر مشکلش جدی بود، با هماهنگی تعویضش می کرد ولی پوچتینو در آن لحظه هوشمندانه عمل نکرد.»

 

 

دیدگاه‌ها