کد خبر : 1781195 | 30 شهریور 1400 ساعت 17:20 | 18.5K بازدید | 8 دیدگاه

بحران در یووه؛ آلگری با بازیکنان به مشکل خورده؟

به نظر می رسد که یوونتوس تا حدودی دچار بحران شده و به نوعی کار از دست ماسیمیلیانو آلگری در رفته است.

بحران در یووه؛ آلگری با بازیکنان به مشکل خورده؟

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس یکشنبه شب در چارچوب حساس‌ترین بازی هفته چهارم سری‌آ به مصاف میلان رفت که نهایتاً این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید تا بیانکونری همچنان در حسرت کسب پیروزی باقی مانده باشد و از سمت دیگر به رتبه عجیب هجدهم سقوط کند.

 

اما گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که ماسیمیلیانو آلگری در ارتباط برقرار کردن با بازیکنان این تیم به مشکل برخورده است. در یکی از ادعاها در این‌باره گفته شده که سرمربی ایتالیایی با ستاره جوان یووه یعنی فدریکو کیه زا به مشکل خورده چراکه آلگری بعد از بازی با میلان اعلام کرد در تعویض های خود اشتباه کرده است. آلگری تاکید کرد که باید بازیکنان دفاعی را به زمین می آورده و همین موضوع شایعات اختلاف او با کیه‌زا را تایید کرد.

 

 

1646272

 

 

در واقع یکی از خبرنگاران ایتالیایی مدعی شده که سرمربی یوونتوس در 75 دقیقه اول دیدار برابر میلان کاملاً آرام بوده اما در 15 دقیقه پایانی و بعد از گل تساوی بخش آنته ربیچ او کاملاً عصبانی بوده است. در واقع او به دنبال این بوده که سیستم تیمش را تغییر دهد اما در ارتباط با بازیکنانش به مشکل خورده است. آلگری سعی کرده که با کاپیتان تیمش یعنی جورجو کیه لینی صحبت کرده و به او تاکید کند که باید سیستم شان را تغییر دهند‌‌. البته این اتفاق نهایتاً رخ داده اما دیرتر از زمانی که باید انجام شده و یوونتوس گل تساوی را دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها