کد خبر : 1781204 | 30 شهریور 1400 ساعت 18:03 | 13.6K بازدید | 1 دیدگاه

ادامه جاه‌طلبی بنگر با شهرداری نوشهر

کاپیتان و مدافع اسبق پرسپولیس برای دومین فصل با تیم شهرداری نوشهر کار سرمربیگری‌اش را دنبال خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، محسن بنگر که در اولین چالش سرمربیگری در تیم زادگاه خود حاضر شده بود و در نهایت توانست آنها را با دستیابی به عنوان قهرمانی به لیگ دسته دوم بیاورد،  اکنون کار را در این فصل با آنها ادامه خواهد داد.

 

 

1646288

 

 

مدافع ملی‌پوش اسبق پرسپولیس که سابقه بازی در سپاهان و تراکتور را نیز در کارنامه دارد، فوتبال حرفه‌ای را از نوشهر استارت زده بود و به واسطه آن در تلاش است با سود بردن از تجربیات خود این تیم را به سطح بالاتر فوتبال ایران بیاورد. بنگر که بعد از دستیابی به مدارک مربیگری، کار را در کادرفنی تیم پارس جنوبی بهمراه هومن افاضلی استارت زده بود، در ادامه راهی نوشهر شد تا اولین چالش سرمربیگری خود را دنبال کند. او در اولین گام با دستیابی به عنوان قهرمانی این تیم را از لیگ دسته سوم به دسته دوم آورد. اکنون با حمایت صورت گرفته، وی با تمدید قراردادش در لیگ دسته دوم نیز کار را با شهرداری نوشهر دنبال خواهد کرد و باید دید در این فصل شرایط به چه شکل برای وی و این تیم دنبال خواهد شد.

 

مهندس خویی، مدیرعامل باشگاه شهدای نوشهر که تلاش زیادی برای بازگشت این تیم به سطح اول فوتبال ایران داشته، امروز با حضور در تهران و مذاکره با کاپیتان اسبق پرسپولیس، قرارداد سرمربیگری او را برای ادامه حضور در این تیم تمدید کرد.

دیدگاه‌ها