کد خبر : 1781236 | 30 شهریور 1400 ساعت 20:32 | 17K بازدید | 2 دیدگاه

لیورپول به آینده مهاجم ژاپنی امیدوار است

پپ لیندرس، مربی لیورپول معتقد است تاکومی مینامینو هنوز می تواند آینده ای درخشان در آنفیلد داشته باشد.

لیورپول به آینده مهاجم ژاپنی امیدوار است

به گزارش "ورزش سه"، تاکومی مینامینو، بازیکن 26 ساله و ژاپنی در ژانویه سال 2020 از باشگاه سالزبورگ به لیورپول پیوست و البته این مهاجم نیم سال دوم فصل گذشته را به صورت قرضی در ساوتهمپتون گذراند. حالا و هنگام بازگشت، مینامینو که در دیدارهای دوستانه پیش فصل مقابل هرتابرلین و اوساسونا گلزنی کرد، در این فصل توسط یورگن کلوپ به عنوان بازیکن تعویضی استفاده شده است. حالا پپ لیندرس مدعی شد تاکومی مینامینو فرصت دارد در آینده بهتر از این هم ظاهر شود.

 

1646332

 

پپ لیندرس گفت: "تاکی واقعا پیش فصل خوبی داشت و فکر می کنم انتقال به ساوتهمپتون برای او بسیار مهم بود و مینامینو در آن مقطع تصمیم خوبی گرفت. هنگام بازگشت، مینامینو یک پیش فصل کامل تمرینی را زیر نظر ما گذراند. تاکی در پیش فصل بازیکن تاثیرگذاری بود و ما ازعملکرد این بازیکن راضی بودیم.

 

در ادامه و بعد از سپری کردن یک مشکل کوچک در اردوی تیم ملی، او حالا به تیم بازگشته است. البته مینامینو خیلی زود به اردو اضافه شد و 100 درصد آماده نبود، اما حالا شرایط خوب پیش می رود و ما واقعا خوشحالیم که مینامینو عضوی از تیم ما است.

 

یورگن کلوپ از اینکه مینامینو بارها با دروازه حریف تک به تک می شود شگفت زده شده و من به او گفتم این نشان می دهد که برای تک به تک شدن حتما نیاز به سرعت فوق العاده ای ندارید. اما به نظر من مینامینو می تواند از این هم بهتر شود. این همان چیزی است که ما به دنبالش هستیم. دلیل انتقال مینامینو به لیورپول نیز همین بود، زیرا ما می دانستیم این بازیکن پتانسیل بالایی دارد و این نسخه نهایی او نیست."

دیدگاه‌ها