کد خبر : 1781239 | 30 شهریور 1400 ساعت 21:09 | 56.1K بازدید | 12 دیدگاه

پل اسکولز:

هرگز بازیکنی حرفه‌ای‌تر از کریستیانو رونالدو ندیده‌ام

پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، ضمن تمجید از کریستیانو رونالدو به مقایسه او با اریک کانتونا واکنش نشان داد.

هرگز بازیکنی حرفه‌ای‌تر از کریستیانو رونالدو ندیده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، اریک کانتونا در سال 1992 و زمانی که الکس فرگوسن بزرگ هدایت منچستریونایتد را برعهده داشت به این تیم پیوست و به نوعی باعث شد که قدرت شیاطین سرخ دو چندان شود. از آن زمان بازیکنان زیادی به یونایتد آمده و نقشی نزدیک به اریک کانتونا را برای این تیم ایفا کرده اند که می توان از  کریستیانو رونالدو به عنوان مهمترین آنها یاد کرد؛ بازیکنی که امسال دوباره به یونایتد بازگشت و شروع درخشانی در این تیم داشته است.

 

پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، که پیش از این با کریستیانو رونالدو در اولدترافورد هم تیمی بوده به مقایسه این بازیکن با اریک کانتونا واکنش نشان داده و می‌گوید: "اریک بسیار شبیه او بود اما باز هم کریستیانو در سطح دیگری قرار داشت. کریستیانو رونالدو قبل و بعد از تمرین نیز تمرینات ویژه‌ای انجام می داد و به باشگاه می رفت تا مطمئن شود برای حضور قدرتمند در لیگ برتر آماده است."

 

 

1645544

 

 

اسکولز در ادامه تمجید از کریستیانو رونالدو گفت: "من هرگز شخصی حرفه ای تر از رونالدو ندیده‌ام. او تمام روز در در محل تمرین بود. ضربات ایستگاهی را تمرین می کرد و روی سرعت خود کار می کرد. او هرکاری که بازیکنان انگلیسی تا پیش از آن ندیده بودند را انجام می‌داد. رونالدو دائما در سالن بدنسازی حضور داشت و همه کارهای ممکن را برای آماده سازی خود انجام می داد."

دیدگاه‌ها