کد خبر : 1781334 | 31 شهریور 1400 ساعت 12:54 | 26.1K بازدید | 3 دیدگاه

درخواست دروازه‌بان یونایتد برای انتقال قرضی در ژانویه

دین هندرسون، دروازه‌بان منچستریونایتد، به دنبال جدایی قرضی از این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است.

درخواست دروازه‌بان یونایتد برای انتقال قرضی در ژانویه

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 24 ساله این فصل حتی جایی روی نیمکت تیم اوله گونار سولسشر نیز نداشته و شیوع ویروس کرونا باعث شده که او شانس گرفتن دستکش دروازه‌بانی یونایتد از داوید دخیا را از دست بدهد.

هندرسون در این مدت فقط دو بار برای تیم زیر 23 سال یونایتد به میدان رفته و حتی شانسی برای حضور در بازی امشب منچستریونایتد برابر وستهام در چارچوب مسابقات جام اتحادیه نیز نخواهد داشت.

بازیکن تیم ملی انگلیس پس از دو دوره حضور قرضی موفق در شفیلد یونایتد فصل گذشته بار دیگر به اولدترافورد برگشت و 26 بازی انجام داد. اما در تابستان به ویروس کرونا مبتلا شد و بازگشت او به تمرینات و اوج آمادگی زمان زیادی برد. در این فاصله، دخیا نیز آغاز درخشانی را در فصل جدید داشت که شامل مهار پنالتی دقیقه آخر در دیدار برابر وستهام بود که باعث پیروزی 1-2 تیمش شد.

 

1646486

 

سان مدعی شده که هندرسون قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه بار دیگر به صورت قرضی از شیاطین سرخ جدا شود تا فرصت بیشتری را برای بازی به دست آورد. او که به دلیل مصدومیت از فهرست تیم ملی انگلیس برای یورو 2020 نیز خط خورد اخیرا فقط جلسات خصوصی را در زمین تمرین یونایتد برگزار کرده است.

تام هیتن 36 ساله که پس از 16 سال بار دیگر در این تابستان به یونایتد برگشت احتمالا امشب اولین حضورش در تیم اول را در دیدار برابر وستهام تجربه خواهد کرد. یونایتد روز شنبه در لیگ برتر باید به مصاف استون ویلا برود و به همین دلیل انتظار می‌رود که دخیا در بازی امشب استراحت کند تا برای دیدار شنبه از آمادگی کامل برخوردار باشد.

دیدگاه‌ها