کد خبر : 1781491 | 01 مهر 1400 ساعت 09:10 | 41.3K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش رئیس بارسا به نشست‌خبری عجیب کومان

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، به بیانیه روز گذشته رونالد کومان در نشست خبری دیدار برابر کادیز واکنش نشان داد.

واکنش رئیس بارسا به نشست‌خبری عجیب کومان

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته شاهد یکی از عجیب‌ترین کنفرانس خبری های فوتبال اروپا بودیم. جایی که سرمربی بارسلونا یعنی رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی برابر کادیز حاضر شد اما به سوال هیچکس خبرنگاران پاسخ نداد و تنها بیانیه ای درباره شرایط موجود و شایعات هفته های اخیر ارائه داد.

 

در همین راستا خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، به این بیانیه کومان واکنش نشان داده و می‌گوید: " ما در آخرین لحظه متوجه شدیم که او می خواهد بیانیه ای بدهد و خب، او موظف است در کنفرانس های مطبوعاتی شرکت کند و آزاد است هر طور که می خواهد پاسخ دهد یا صحبت کند. به تصمیم مربی احترام می گذاریم اما ما و کاپیتان های تیم نیز کمی قبل از نشست خبری از این موضوع مطلع شدیم. البته من فکر می‌کنم که این مسئله ضروری نبود."

 

 

1645021

 

 

لاپورتا همچنین درباره وضعیت پیچیده بارسلونا نیز گفت: "خب، ما در یک لحظه سخت هستیم و من فکر می کنم که باید آرامش زیادی داشته باشیم و منتظر نتیجه خوب دیدار مقابل کادیز باشیم زیرا این چیزی است که ما را به یک مدعی تبدیل می کند. ما در شرایطی قرار داریم که تنها با کسب نتیجه خوب می توانیم به آن غلبه کنیم. ادامه کار مربی همیشه به نتایج بازی ها بستگی دارد. رونالد نیز این را می داند و قطعاً حرفه ای عمل خواهد کرد."

دیدگاه‌ها