کد خبر : 1781501 | 01 مهر 1400 ساعت 10:05 | 18.9K بازدید | 1 دیدگاه

حلقه اتحاد فوتسالیست ها برای صعود از یک هشتم نهایی

تیم ملی فوتسال ایران تمرینات منظم و جدی خود را در لیتوانی دنبال می کند تا برای بازی با ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی آمده شود.

حلقه اتحاد فوتسالیست ها برای صعود از یک هشتم نهایی

به گزارش "ورزش سه"، ایران با دو پیروزی و یک شکست با نتیجه دو بر یک در برابر آرژانتین به کار خود در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال در لیتوانی پایان داد و حالا در مرحله یک هشتم نهایی با ازبکستان مسابقه خواهد داد. تیمی از آسیا که بارها و بارها در برابر ایران شکست خورده است اما نمی توان منکر شد پیشرفت بسیار خوبی داشته است و حریف آسانی بدون شک برای ایران نخواهد بود تا جایی که سرمربی تیم ملی فوتسال ایران هم بدان اشاره کرده است.

 

نسبت به موفقیت تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی لیتوانی خوش بینی زیادی وجود دارد و در نهایت اینکه به روی سکوی جهانی برود؛ به این بهانه که تیم همدلی است و روی بازی تیمی بیشتر از بازی انفرادی تاکید دارد. شاید یکی از نقدهایی که به تیم ملی فوتسال ایران پیش از شروع جام جهانی وجود داشت این بود که زیاد بازی دوستانه با کیفیت پشت سر نگذاشته بود که به نظر می رسد با سه بازی درمرحله گروهی به خصوص در برابر آرژانتین حالا به تیم بهتری تبدیل شده است.

 

در تمرین شب گذشته تیم ملی فوتسال ایران بچه ها حلقه اتحاد زدند و برای شکست ازبکستان و صعود از مرحله یک هشتم نهایی هم قسم شدند. تاریخ سازی دوباره از سوی فوتسالیست ها. این انتظاری است که از ناظم الشریعه و شاگردانش می رود؛ با توجه به توانمندی آنها این اتفاق دور از دسترس نه بلکه محتمل است.

 

 

1646755

 

دیدگاه‌ها