کد خبر : 1781580 | 01 مهر 1400 ساعت 20:41 | 21.9K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش ناگلزمان به احتمال خرید مدافع چلسی

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، به احتمال خرید آنتونیو رودیگر، مدافع چلسی، توسط این باشگاه واکنش نشان داد.

واکنش ناگلزمان به احتمال خرید مدافع چلسی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مدافع آلمانی چلسی در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و مذاکرات پیرامون امضای قراردادی جدید در استمفوردبریج به بن بست رسیده است. اخیرا سایت گل مدعی شده بود که پاری سن ژرمن و رئال مادرید شرایط این بازیکن را مدنظر دارند اما بایرن نیز تماس‌هایی با مدیر برنامه رودیگر داشته است.

سرمربی مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا در کنفرانس خبری روز پنجشنبه خود در آستانه دیدار با گریتر فورت به سوالاتی درباره این موضوع پاسخ داد. ناگلزمان تایید کرد که علاقه زیادی به رودیگر دارد و تحت تاثیر عملکرد او در تیم تحت هدایت توماس توخل قرار گرفته اما تماسی با حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، در این باره نداشته است.

 

1646877

 

سرمربی آلمانی گفت:« من صحبتی با صالح حمیدزیچ نداشتم و اگر هم حرفی با او زده بودم به شما نمی‌گفتم. من هم این صحبت‌ها را در رسانه‌ها خواندم. باید ببینم که قرارداد او چه زمانی به پایان خواهد رسید و سپس بررسی کنم که آیا هنوز پول کافی در کیف پولم هستن یا خیر.»

رودیگر نیز پیش از این در گفتگو با اس ای دی نیوز سکوتش را شکسته و گفته بود:« حالا این تصمیم مهم‌ترین تصمیم دوران حرفه‌ای من خواهد بود. من هرگز به جز چلسی با هیچ باشگاه دیگری صحبت نکردم.»

توخل هم پیش از این در واکنش به خبرهای منتشر شده درباره احتمال جدایی رودیگر از تیمش مدعی شده بود که امیدوار است این بازیکنان همچنان به حضورش در استمفوردبریج ادامه دهد اما این مسائل بین مدیربرنامه بازیکن و باشگاه است و چندان ارتباطی به خود بازیکن و مربی تیم ندارد.

دیدگاه‌ها