کد خبر : 1781628 | 02 مهر 1400 ساعت 09:35 | 13K بازدید | 4 دیدگاه

مبعلی: روز به روز بهتر و هماهنگ‌تر می‌شویم

تیم فوتبال فولاد خوزستان دومین اردوی پیش فصل خود را در تهران برپا کرده است و این اردو تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

مبعلی: روز به روز بهتر و هماهنگ‌تر می‌شویم

به گزارش ورزش سه، ایمان مبعلی مربی تیم فولاد در گفت وگو با رسانه باشگاه در خصوص اردوی دوم تدارکاتی تیم در تهران گفت: اردوی خوبی در تهران آغاز کرده‌ایم و هدف اصلی ما شناخت بیشتر از توانایی بازیکنان و همچنین شناخت بیشتر بازیکنان از تفکرات سرمربی و کادرفنی بود تا بتوانیم رابطه خوب متقابلی را شروع کنیم. سیستم بازی و خواست سرمربی نسبت به قبل تغییراتی داشته و همین امر و هماهنگی نیز نیاز به گذشت زمان دارد. البته این را هم باید بگویم که چند بازیکن ما در همین اردوی تهران اضافه شده‌اند و فرصت کمی برای هماهنگی داشته‌اند و قطعا روز به روز بهتر از قبل می‌شویم و تیم درحال پیشرفت است.


وی افزود: سه دیدار دوستانه خوب در این اردو برگزار کردیم و ما در این دیدارها به دنبال کسب نتیجه نبودیم، با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات سعی کردیم فرصت به جوانان بدهیم تا توانایی های خود را در زمین نشان بدهند. سعی کردیم از این بازی‌های تدارکاتی بهترین استفاده را در جهت قدرتمندتر شدن تیم کنیم و فکر می‌کنم تا اینجا نیز همینگونه بوده است. البته این را باید بگوییم که در این بازی‌های دوستانه واقعا بدشانس بوده‌ایم، در سه دیدار اخیر سه پنالتی از دست داده‌ و موقعیت های بسیار زیادی را خلق کرده‌ایم که یا به تیرک دروازه حریفان خوردند و یا با درخشش دروازه‌بان حریف و بی‌دقتی مهاجمان ما از دست رفتند.


مبعلی در پایان نیز گفت: هدف آقای ویسی و تمامی اعضای مجموعه شادی هواداران خونگرم فولاد است و این را بدانند که برای رسیدن به هدف و موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. در این راه قطعا حمایت هواداران را نیاز داریم و مطمئنیم که مثل همیشه کنار تیم خواهند بود تا روزهای بزرگ را باهم جشن بگیریم.

 

1646966

دیدگاه‌ها