کد خبر : 1781638 | 02 مهر 1400 ساعت 10:12 | 44.8K بازدید | 12 دیدگاه

آغاز تلاش‌های یونایتد برای جذب مهاجم بارسلونا

منچستریونایتد تلاش‌های خود برای جذب عثمان دمبله، مهاجم بارسلونا، در تابستان سال آینده را آغاز کرده است.

آغاز تلاش‌های یونایتد برای جذب مهاجم بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت کریستیانو رونالدو به جمع شیاطین سرخ و جذب رافائل واران و جیدون سانچو باعث شد که این تیم پنجره نقل و انتقالاتی شلوغی را پشت سر گذاشته باشد اما به نظر می‌رسد که آنها از همین حالا در پی خریدهای جدید برای فصل آینده هستند.

یونایتد حدود 126 میلیون پوند برای خرید این سه نفر هزینه کرد اما در صورت عدم تمدید قرارداد عثمان دمبله با باشگاه بارسلونا، آنها می‌توانند این بازیکن را به عنوان بازیکن آزاد و بدون پرداخت هزینه به خدمت بگیرند.

روزنامه ال ناسیونال در اسپانیا مدعی شده که یونایتد سال گذشته نیز برای جذب دمبله تلاش کرده و آماده است تا بار دیگر تماس‌هایی را با این بازیکن داشته باشد که پس از پیوستن به بارسا از بروسیا دورتموند در سال 2017، حالا در سال پایانی قراردادش با این باشگاه قرار دارد. در این خبر آمده که مدیران یونایتد پیش از این تماس‌هایی را با نمایندگان دمبله برقرار کرده و درباره تصمیم او برای آینده جویا شده‌اند.

 

1587346

 

دمبله درخششی گذرا در نوکمپ داشت اما نتوانست انتظارات را برآورده کند چرا که طول مدت حضورش در این تیم با مصدومیت‌های شدید و متوالی همراه شد. این بازیکن با قراردادی به ارزش 96 میلیون پوند به بارسا رفته بود و همین موضوع فشارها را بیش از پیش بر او افزایش داد. آخرین مصدومیت او در دیدار برابر مجارستان با تیم ملی فرانسه در یورو 2020 بود که باعث شد پنج ماه دیگر از میادین دور باشد.

این مصدومیت به تلاش‌های بارسا برای فروش او در این تابستان خاتمه داد و باعث شد که آنها در شرایط خود برای ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد به این بازیکن نیز تجدیدنظر کنند. گفته می‌شود منچسترسیتی نیز شرایط این بازیکن را به خوبی دنبال می‌کند و امکان ندارد که پیشنهادی برای معاوضه او و رحیم استرلینگ به مدیران بارسا ارائه کند.

دیدگاه‌ها