کد خبر : 1781642 | 02 مهر 1400 ساعت 10:31 | 31.5K بازدید | 6 دیدگاه

علاقه لیورپول به جذب مهاجم رئال مادرید

باشگاه لیورپول علاقمند است در آینده نزدیک برای جذب مارکو آسنسیو، مهاجم رئال مادرید، اقدام کند.

علاقه لیورپول به جذب مهاجم رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 25 ساله که در هفته‌های اخیر فرصت زیادی برای حضور در میدان پیدا نکرده شاید تصمیم داشته باشد که در پنجره زمستانی از رئال مادرید جدا شود و چنین اتفاقی توجه لیورپول را بیش از پیش به خود جلب خواهد کرد. این در حالی است که آسنسیو موفق شد در دیدار این هفته برابر مایورکا هت تریک کند، با این حال احتمال جدایی او از رئال همچنان وجود دارد.

گفته می‌شود یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، علاقه زیادی به بازسازی تیمش دارد و این بازیکن تیم ملی اسپانیا را خریدی عالی در همین راستا می‌داند. با توجه به این که آسنسیو فرصت زیادی از سوی کارلو آنچلوتی دریافت نکرده، به نظر می‌رسد که به زودی صحبتی با این مربی ایتالیایی داشته باشد تا شرایط خود برای ادامه حضور یا جدایی از باشگاه را مورد بررسی قرار دهد.

 

1646985

 

روزنامه اسپانیایی اسپورت پیش از این خبر داده بود که آسنسیو باشگاه را تهدید به جدایی کرده است. ظاهرا نیمکت نشینی او در جریان پیروزی 1-2 برابر والنسیا باعث شده که کاسه صبر این بازیکن لبریز شود. لیورپول به همراه تاتنهام در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال نیز خواهان خرید این بازیکن بودند اما او در نهایت به حضورش در رئال مادرید ادامه داد.

آسنسیو هنوز دو سال دیگر با باشگاه اسپانیایی قرارداد دارد و آنها می‌توانند با فروش او، مبلغ قابل توجهی را دریافت کنند. این بازیکن در سال 2016 به رئال مادرید پیوست، در این مدت 134 بازی با پیراهن این تیم انجام داد و دو قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز در کارنامه خود ثبت کرد.

دیدگاه‌ها