کد خبر : 1781689 | 02 مهر 1400 ساعت 13:44 | 23K بازدید | 2 دیدگاه

کلاوان:

کلوپ و میلنر می‌خواستند همدیگر را بزنند

راگنار کلاوان، مدافع سابق لیورپول، مدعی شد که یورگن کلوپ و جیمز میلنر پس از دیداری که با نتیجه دلخواه آنها همراه نبود یا یکدیگر درگیر شدند.

کلوپ و میلنر می‌خواستند همدیگر را بزنند

به گزارش "ورزش سه"، در ژانویه 2017 و پس از تساوی 2-2 درخانه ساندرلند که باعث دوری لیورپول از کورس قهرمانی شده بود، فشارها بر این تیم بیش از پیش اضافه شد. مربی آلمانی و بازیکن باتجربه تیم ملی انگلیس با یکدیگر درگیر شدند و در نهایت این میلنر بود که در رختکن کوتاه آمد.

کلاوان، مدافع میانی اهل استونی، که در فاصله سال‌های 2016 تا 2018 در لیورپول توپ زد به پادکست بتسیف استی می‌گوید:« بیشترین فشار در اطراف کریسمس و در آغاز ژانویه شکل گرفت. یک بار که یادم نیست کدام بازی بود و فکر می‌کنم پس از تساوی در خانه ساندرلند بود شرایط بد شد. کلوپ و جیمز میلنر تقریبا در آستانه درگیری فیزیکی بودند. نزدیک بود جنگی واقعی شکل بگیرد اما در نهایت میلنر عقب کشید.» ما از چشمان کلوپ متوجه شدیم که حاضر است تا آخر این راه برود تا منظورش را ثابت کند. این دوران پر استرس‌ترین دوران ممکن برای او هم به حساب می‌آمد. او فشار زیادی را تحمل می‌کرد.»

 

1647042

 

کلاوان در ادامه اضافه کرد:« ما از چشمان کلوپ متوجه شدیم که حاضر است تا آخر این راه برود تا منظورش را ثابت کند. این دوران پر استرس‌ترین دوران ممکن برای او هم به حساب می‌آمد. او فشار زیادی را تحمل می‌کرد. این اولین سال من و دومین سال حضور کلوپ در آنفیلد بود. او قرار بود مربی خوبی باشد. او یورگن کلوپ بود که از هر بازیکنی فوق ستاره می‌ساخت. فشار روی او بسیار زیاد شده بود. قرار نبود همه چیز آسان باشد اما تیمی که نمی‌توانست برابر ساندرلند به پیروزی برسد، پس باید آرزوی قهرمانی را نیز فراموش می‌کرد.»

دیدگاه‌ها