کد خبر : 1781731 | 02 مهر 1400 ساعت 18:44 | 21.4K بازدید | 13 دیدگاه

بازی دو تیم به پیش فصل نمی‌خورد؛ 

افاضلی: سپاهان و گل‌گهر سهمیه آسیایی می‌گیرند

مربی سابق ماشین سازی و پارس جنوبی جم کیفیت فوتبالی دو تیم سپاهان و گل گهر را بسیار خوب ارزیابی کرد.

افاضلی: سپاهان و گل‌گهر سهمیه آسیایی می‌گیرند

به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی که روز گذشته تماشاگر دیدار دوستانه گل گهر و سپاهان در کمپ الیاف شهریار بود، در بین دو نیمه در مورد کیفیت این بازی که در پایان با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اینطور صحبت کرد: خدمتتان عرض کنم که این دو تیم فصل گذشته بالای جدول بودند و هم به لحاظ کادر فنی، هم بازیکن و هم سازماندهی از تیم های شاخص ما بودند؛ هم فصل گذشته و هم قطعا امسال. بازی هم از آن بازی هایی است که آدم فکر می کند حتما باید ببیند. هر چند بازی پیش فصل است ولی خیلی به پیش فصل نمی خورد و به نظرم با کیفیتی که الان دارند، به نظرم شرایط بسیار خوبی دارند. هنوز فاصله زیادی تا شروع لیگ مانده ولی هر دو تیم خوب نشان دادند.


او سپس در واکنش به این سوال که از هر دو تیم انتظارات زیادی وجود دارد، اضافه کرد: به نظرم می آید که هر دو تیم برای سهمیه خواهند جنگید. در میان سه چهار تیم اول مرزها کوچک است، ولی به نظرم این دو تیم در میان چهار تیم برتر خواهند بود.


افاضلی در واکنش به این سوال که چرا اینقدر قاطع در این مورد حرف می زند، توضیح داد: قطعا همینطور است. چند فاکتور در این دو تیم است که آنها را شاخص می کنند. اول ساختار مالی که می توانند در تمام طول فصل تیمشان را حمایت کنند. دوم بازیکنان هستند که بازیکنان خوبی در دو تیم هستند و تعدادشان زیاد است. این دو تیم در میان معدود تیم هایی هستند که می توانند دو تیم در طول فصل داشته باشند و این باعث می شود که بتوانند به راحتی با مصدومیت ها و محرومیت ها هم کنار بیایند. شاخصه بعدی کادر فنی خوب هر دو تیم است که این کادر فنی بخش بسیار مهمی است و در نهایت چهارمین شاخصه دو تیم امکانات سخت افزاری است. به استاندارد ما هر دو تیم امکانات سخت افزاری خیلی خوبی برای خودشان فراهم کرده اند.


افاضلی در پایان و در واکنش به این سوال که نامش به عنوان یکی از گزینه های باشگاه نفت مسجد سلیمان مطرح شده است، توضیح داد: من اسمم هم پارسال و هم امسال زیاد این طرف و آن طرف بوده ولی شما باور نکنید و آخرش چیز دیگری می شود. ما هم عادت کرده ایم که اسممان باشیم و گاهی صحبت هم می کنیم، ولی آخرش چیزی نمی شود. به هر حال مسائلی در فوتبال است و آدم گاهی باید کنار بنشیند.

دیدگاه‌ها