کد خبر : 1781824 | 03 مهر 1400 ساعت 11:18 | 12.7K بازدید | 3 دیدگاه

جلسه محرمانه ورنر با لیورپول پیش از حضور در چلسی

مدارک منتشرشده نشان می‎دهد که تیمو ورنر، مهاجم چلسی، یک سال پیش از پیوستن به این تیم جلسه محرمانه‌ای را با مدیران باشگاه لیورپول برگزار کرده است.

جلسه محرمانه ورنر با لیورپول پیش از حضور در چلسی

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 26 ساله در تابستان 2020 با قراردادی به ارزش 47.5 میلیون پوند از لایپزیش جدا شده و به جمع آبی‌های لندن اضافه شدند. نمایش درخشان او در فصل 20-2019 و به ثمر رساندن 28 گل در بوندسلیگا باعث شد که پس از روبرت لواندوفسکی بهترین گلزن این مسابقات لقب بگیرد و علیرغم دریافت پیشنهاد از سوی بایرن مونیخ، این بازیکن در نهایت به لندن رفت.

ورنر نتوانست در اولین فصل حضورش در فوتبال انگلیس این درخشش را تکرار کند و در تمامی رقابت‌ها 12 گل به ثمر رسانده و 15 پاس گل ارسال کرد. اما از این بین فقط شش گل در 35 بازی لیگ برتر به ثمر رسید و این در حالی بود که جورجینیو نیز عملکرد بهتری از او در برابر دروازه حریفان داشت.

 

1606056

 

حالا مشخص شده که این بازیکن در آستانه پیوستن به لیورپول و همکاری با یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی این تیم، قرار داشت اما در نهایت مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند با توجه به نگرانی‌ها از شرایط مالی پس از شیوع ویروس کرونا پیشنهادی برای جذب این بازیکن ارائه ندهند.

 با این حال مدارک منتشر شده از سوی اشپیگل نشان می‌دهد که مذاکرات شخصی آنها تا حد زیادی پیشرفت کرده بود و حتی جلسه‌ای محرمانه بین این بازیکن و کلوپ در ابتدای سال 2019 نیز برگزار شد. به نظر می‌رسد که قراردادی پنج ساله با دستمزد سالانه 12 میلیون یورو به ورنر پیشنهاد شده بود.

اشپیگل مدعی شد که در پیام‌های لو رفته اینطور به نظر می‌رسیده که ورنر پیوستن به منچستریونایتد را نیز به چلسی ترجیح می‌داد. هرچند هیچ یک از این دو انتقال در نهایت عملی نشد و او در نهایت به استمفوردبریج رفت تا به یکی از مهره‌های کلیدی تیم توماس توخل تبدیل شود.

دیدگاه‌ها