کد خبر : 1781856 | 03 مهر 1400 ساعت 13:40 | 212.9K بازدید | 33 دیدگاه

واکنش های توییتری به گل محشر ستاره بوشهری

مستر مهدی پوشکاش طارمی

گل فوق العاده ای که مهدی طارمی شب گذشته وارد دروازه ژیل ویسنته کرد، بازتاب های زیادی در فضای مجازی داشت.

مستر مهدی پوشکاش طارمی

به گزارش "ورزش سه"، شاید پدرینیو هافبک 28 ساله و پرتغالی ژیل ویسنته هرگز فکرش را هم نمی کرد که پاس رو به عقب او برای لوکاس کانها، منجر به یک توپ ربایی فوق العاده از سمت مهدی طارمی شده و بازیکن ایرانی پورتو با ضربه ای استثنایی از میانه میدان، یکی از زیباترین گل های لیگ برتر پرتغال را به ثمر برساند.

 

اما مهاجم بوشهری اژدهایان که این روزها حسابی روی فرم است و به مهره ای تأثیرگذار در ترکیب تیمش تبدیل شده، کاری کرد که علاوه بر تماشاگران حاضر در استادیوم سیداده ده بارسلوش، بینندگان تلویزیونی نیز انگشت به دهان مانده و از گل 40 متری و میانه میدان طارمی به حیرت بیفتند.

یک پاس رو به عقب از سوی پدرینیو آن هم در شرایطی که تیم میزبان در حال خیمه زدن به روی دروازه دیوگو کاستا گلر پورتو بود، تنها تیزهوشی و نبوغ یک مهاجم آماده را می طلبید که مانند یک یوز ایرانی، کمین کرده باشد تا از کوچکترین فرصت ها نهایت بهره را ببرد. کاری که طارمی انجام داد و با یک دریبل دو طرفه فوق العاده، لوکاس کانها را از جریان بازی خارج کرد و با ضربه ای نوک پا، سریع، پرسرعت و دیدنی از میانه میدان، توپ را از بالای سر زیگا فرلیه گلر اسلوونیایی ژیل ویسنته عبور داد تا توپ به تور دروازه بوسه بزند.

 

گل فوق العاده طارمی پورتو را خیلی زود پیش انداخت و در نهایت شاگردان سرجیو کونسیسائو بازی را 2 بر یک برنده شدند تا همچنان رده دومی خود را حفظ کنند. ستاره ایرانی بندرنشینان به بازیکنی تأثیرگذار در ترکیب تیمش تبدیل شده است. این همان چیزی است که هواداران پورتو و حتی طرفداران ایرانی، از طارمی انتظار دارند.

 

گل دیدنی طارمی که از اکنون می تواند کاندیدای گل سال شود، بازتاب های زیادی در فضای مجازی گذاشت. هم کاربران ایرانی و هم کاربران خارجی از گل این ستاره ایرانی به وجد آمده بودند و واکنش های خود را به این گل دیدنی، اینگونه نشان دادند:


عطاء: مهدی طارمی تو پورتو ترکونده و علیرضا جهانبخش تو فاینورد فقط جای عادل خالیه که با ذوق و شوق ازشون تعریف کنه
رضا: کریم باقری دستمال قدرتو تحویل مهدی طارمی داده
زوون 69: طارمی داره از پروفسور سمیعی هم موفق تر میشه

 

1647297


لادن فلاح: الان گل مهدی طارمی رو دیدم و فکر کنم  اسنپ اون مسیر گل زدن تا دروازه‌ی تیم حریف، حدود ۵۰ هزارتومن آب بخوره.
سپهر: ما خیلی به طارمی خندیدیم ولی این پسر واقعا باهوشه. خیلی از گل هایی که میزنه توش یه چاشنی‌ای از هوشش هست. این آخری که دیگه سرآمدش.
خآرمان: طارمی اگه دو سه سال زودتر مطرح شده بود الان قطعا توی لیگی معتبرتر از پرتغال و تیمی بزرگتر از پورتو آقایی میکرد اما برای همین موفقیت و پشتکارش باید بهش تبریک گفت
فرید: یه ایران طارمی رو مسخره میکرد! یه ایران. حالا داره تبدیل میشه به بهترین لژیونر فوتبال ایران. میخوام بگم دوست و خانواده و آشنا که سهله، میشه یه کشور رو نادیده گرفت و به سمت رویاها رفت.
ماه ایزدیار: طارمی، باز هم میزان هوش و فرصت طلبیش رو نشون داد. - اینبار از وسط زمین!

 

1647298

محمد الجزار خبرنگار روزنامه الوطن و همچنین اسلام احمد خبرنگار وب سایت معتبر گل، با بازنشر گل زیبای طارمی، از زیبای آن به وجود آمدند.

 


یازده دو صفر: طارمی تمام تلاششو داره میکنه تا قبل بازی با میلان توپ طلا و کفش طلا و هر جایزه فردی دیگه ای رو هست جمع کنه
آزرت: طارمی: بهترین بازیکن ایرانی حال حاضره
افشین خماند: مهدی طارمی داره آرزوهای تمام فوتبالیست‌های جهان را تبدیل به خاطره می‌کنه،گل قیچی،گل از وسط زمین و... منتظرم یه گل مثل مارادونا بزنه همه رو دریبل کنه و...
مستر رد هارت: هر بار طارمی گل می‌زنه به این فکر می‌کنم ما چقدر بدشانسیم که توی 2 فینال آسیایی که رفتیم نه طارمیو داشتیم نه ترابیو.
داوود شوکر: مهدی طارمی اگه ایرانی نبود الان مهاجم نوک بارسا بود
ساموئله دالابونا: حلقه‌ی گمشده‌ی این گل طارمی، انجام شادی گل قبل از ورود توپ به دروازه بود. مثل استف کری (بسکتبالیست) که پرتاب های ۳ امتیازی‌هاشو قبل از ورود توپ به سبد جشن می‌گرفت یه زمان.

 

1647299

باز هم طارمی یک گل را که شایسته جایزه پوشکاش باشد، به ثمر رساند!

 


علیرضاا: مهدی طارمی از قصد به پرتغال گل نزد که الان توی لیگ پرتغال از ۴۰ متری گل بزنه.
رود فن نیستلروی: آقای طارمی، پارسال که یوونتوس رو حذف کردی، بیزحمت امسالم لیورپولو حذف کن یکم بخندیم
سین سین: جدى اگه مهدى طارمى این فصل بارسلونا بازى میکرد، بارسا انقدر مشکل گلزنى نداشت.
ند استارک فقید: این گلی که طارمی زد با چیت زدن (کد تقلب بازی های کامپیوتری) هم نمیشد زد
میلاد فَر: طارمی لیگ پرتغال رو به سخره گرفته دیگه. از وسط زمین گل میزنه :|
حمید: مهدی طارمی دیگه داره شور خوب بودن رو درمیاره

 

1647300

مهدی طارمی واقعا فقط گل های فوق العاده به ثمر می رساند.


شهروند ساده: چه هیولایی شده طارمی! چه گلی زد! چه توپی دزدید، چه سرعتی، چه دیدی، چه دقتی! از وسط زمین چه سوپر گلی! ایول بابا  ترکوند اصلا
فابریتزیو رومانو: سرجیو کونسیسائو: به من ۱۰ چوب خشک و‌ مهدی طارمی را بدهید و من تیم را قهرمان لیگ پرتغال میکنم.
منصوری هستم: ولی دنیا یه هتریک طارمی جلوی عربستان تو ریاض به ما بدهکاره
خوابگرد: آقای طارمی برگرد پرسپولیس، پورتو در شأن شما نیست.

 

1647301

گلازو شما چیست؟
مهدی طارمی توپ را از وسط زمین دزدید... و ادامه آن به تاریخ پیوست!
(گلازو یک کلمه اسپانیایی است که برای توصیف یک گل دیدنی استفاده می شود. این کلمه برای توصیف یک گل چشمگیر بکار می رود.)

 

 

1647531


پس از اینکه شب گذشته صفحه رسمی پورتو از کلمات فارسی در وصف گل شگفت انگیز طارمی استفاده کرده بود، حالا آنها مجددا به گل زیبای ستاره بوشهری تیمشان پرداخته اند. پیج پورتو با دادن لقب جالب به ستاره ایرانی خود، او را آقای مهدی پوشکاش طارمی نامیده است. این لقب بندرنشینان، به بهانه گل های زیبای طارمی است و اینکه او هر بار با به ثمر رساندن گل های تماشایی و دیدنی، نامزد دریافت جایزه بهترین گل سال یا پوشکاش می شود.

 

دیدگاه‌ها