کد خبر : 1782010 | 04 مهر 1400 ساعت 09:50 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

تنیس فوتبال کادر تیم ملی دور از هیاهوی جام جهانی

تمرینات تیم ملی فوتسال برای بازی مرحله یک چهارم نهایی در برابر قزاقستان شب گذشته در لیتوانی محل برگزاری بازی های جام جهانی ادامه پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ناظم الشریعه که در دیدار قبلی در یک بازی سخت و نفس گیر از سد ازبکستان عبور کردند در تمرینات روزهای اخیر تلاش کردند تا با یک ریکاوری خوب جسمی و ذهنی برای بازی با قزاقستان آماده شوند. کادر فنی تیم ملی هم در تمرین شب گذشته به منظور دور کردن استرس بازی مرحله یک چهارم نهایی از خود و هم چنین تیم دست به بازی تنیس فوتبال زد. 

 

تیم ملی فوتسال ایران روز دوشنبه ساعت 20:30 در برابر قزاقستان قرار می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار به مرحله نیمه نهایی بازی ها صعود و به جمع چهار تیم برتر مسابقات خواهد پیوست. ایران در صورت پیروزی در این دیدار در مرحله نیمه نهایی باید با برنده اسپانیا و پرتغال مسابقه دهد. دو پیروزی و یک شکست در مرحله گروهی در برابر آرژانتین و یک پیروزی در مرحله یک هشتم نهایی در برابر ازبکستان دستاورد تیم ملی فوتسال ایران تا به اینجای مسابقات جام جهانی بوده است. 

 

بدون شک اتفاقات دیدار با ازبکستان به خوبی به کادر فنی و هم چنین بچه های تیم ملی ثابت کرد که رقبای ما در فوتسال آسیا پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند و تصور می شود تیم ملی فوتسال ایران در بازی با قزاقستان با جدیت بیشتری برای برد بازی کند.

 

1647640

 

1647639

دیدگاه‌ها