کد خبر : 1782070 | 04 مهر 1400 ساعت 13:16 | 77.9K بازدید | 26 دیدگاه

عملیات فریب الهلال به سبک پرسپولیس! (عکس)

بعضی نفرات پرسپولیس در بازی دوستانه مقابل پیکان شماره‌های متفاوتی به تن داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز گذشته در یک بازی تدارکاتی به منظور آماده سازی بهتر خود برای بازی حساس با الهلال به مصاف تیم پیکان رفت. یحیی نفرات متفاوت و جدیدی را در این بازی به کار گرفت که گل‌زنی حامد پاکدل مهاجم جدید سرخ‌ها در حضور ستاره‌های گل‌زن این تیم از اتفاقات جالب بازی بود.

 

گل محمدی اجازه نداد عکسی از ترکیب ابتدایی این تیم گرفته شود و تنها حضور چند بازیکن در ترکیب اصلی این تیم قابل حدس است. در یک اتفاق جالب در این بازی آل کثیر شماره 26 را به تن کرد و علیرضا ابراهیمی، مدافع جدید این تیم هم با شماره 70 به میدان رفت. همچنین رضا اسدی هم که در آسیای امسال باید شماره 96 را بپوشد همانند دیگر بازی‌های تدارکاتی با شماره 8 که در لیست آسیایی امسال به نام نوراللهی ثبت شده است بازی کرد.

 

 

 

 

مطابقت دادن این شماره‌ها با لیست آسیایی پرسپولیس کار را برای الهلالی‌ها سخت خواهد کرد. بازیکنان جدید اجازه ندارند شماره‌هایی که در مرحله گروهی به تن بازیکنان سابق این تیم بوده را بپوشند و به همین علت لباس‌های تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در آسیا متفاوت خواهد بود و همین موضوع می‌تواند حریف را فریب دهد. شماره 70 که روز گذشته ابراهیمی آن را به تن داشت به نام شهریار مغانلو در این فصل آسیاست و همین طور شماره 8 اسدی به نام احمد نور درج شده که او نیز دیگر در این تیم حضور ندارد. پوشیدن شماره 26 توسط آل کثیر نیز از اتفاقات جالب بازی دیروز بود.

دیدگاه‌ها