کد خبر : 1782077 | 04 مهر 1400 ساعت 14:06 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

قرار بود سه شیفت برای چمن وطنی کار کنند

کوچک‌زاده: چمن وطنی با این سرعت به لیگ نمی‌رسد

فرهاد کوچک زاده سرپرست باشگاه نساجی از روند آماده سازی چمن طبیعی ورزشگاه وطنی می‌گوید

کوچک‌زاده: چمن وطنی با این سرعت به لیگ نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، کوچک زاده در مورد فرایند آماده سازی ورزشگاه وطنی گفت: با توجه به پی‌گیری‌های باشگاه ما فکر می‌کردیم روی زمین خیلی کار شده باشد چون بیست روز پیش آمدند و بازدید کردند و موارد را هم گفته بودند و نقاط ضعف زمین را گوشزد شده بود ولی من که دو روز پیش آمدم هیچ تغییری ندیدم. ما فکر می‌کردیم در این مدت باید یک تغییری می‌دیدیم؛ انشاالله تا شروع لیگ سرعت کافی به کارشان دهند و شرایط بهتر شود وگرنه با این شرایط نمی‌شود در این زمین بازی کرد.

 

او ادامه داد: صد در صد ما دوست داریم هواداران کنارمان باشد و شاید زمین به بازی‌ها برسد ولی من با توجه به آن واقعیتی که می‌بینم برداشتم را می‌گویم. الان زمین تحت اختیار یک شرکت خصوصی است و ما حتی در این دو روز هم برای رفتن به استادیوم مشکل داشتیم و با نامه نگاری و تلفن زدن توانستیم بازدید کنیم. چمن را دیروز کوتاه کردند و امروز هم با همت باشگاه یک غلتک اجاره شده و با آن کارهای زمین انجام می‌شود. البته این کارها باید قبلا انجام می‌شد ولی مجبور شدیم خودمان آن را تهیه کرده و انجام دهیم.

سرپرست نساجی اضافه کرد: من خیلی نسبت به کیفیت زمین نگرانم. باید زمین مورد تایید لیگ برتر باشد و ما اینجا بارش باران داریم و این زمین باید بتواند زیر باران کیفیت خودش را حفظ کند. آقای ساکت الهامی با بازیکنان می‌آیند اینجا تمرین می‌کنند و شرایط را می‌سنجند تا ببینیم نظرشان چیست. نظر ایشان برای ما مهم است چرا که تمام مسئولیت فنی تیم به عهده ایشان است و ما وظیفه داریم که امکاناتی که ایشان درخواست می‌کنند را در اختیارشان قرار دهیم.

 

کوچک زاده در پایان گفت: تا پنجشنبه شمال هستیم و بعد برمی‌گردیم تهران و در استادیوم کارگران تمرین می‌کنیم. من خواهش می‌کنم از مسئولین که به کارها سرعت دهند. کارهای زمین قائم شهر به کمک آقای رنگرز سرعت خوبی گرفته ولی باید این سرعت تداوم داشته باشد تا ما حداقل تا نیم فصل زمین وطنی را داشته باشیم چرا که دل‌مان برای هواداران تنگ شده. گفته بودند سه شیفت کار می‌کنند ولی تا الان این اتفاق نیفتاده است.

دیدگاه‌ها