کد خبر : 1782123 | 04 مهر 1400 ساعت 18:21 | 15.8K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش‌دورتموند به احتمال‌جدایی هالند در تابستان۲۰۲۲

هانس یواخیم واتسکه، مدیر باشگاه دورتموند، می‌گوید آنها هنوز تصمیمی در مورد ارلینگ هالند نگرفته اند.

واکنش‌دورتموند به احتمال‌جدایی هالند در تابستان۲۰۲۲

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند عملکرد خیره کننده ای طی یکی دو فصل گذشته در ترکیب دورتموند به نمایش گذاشته که باعث شده بسیاری از غول‌های فوتبال اروپا به دنبال جذب این بازیکن باشند. در همین تابستان نیز شایعاتی پیرامون جدایی این ستاره نروژی از جمع زنبور ها شنیده شد اما نهایتاً دورتموند با این مسئله مخالفت کرد؛ با این حال شایعات حاکی از آن است که باشگاه آلمانی در تابستان آینده راهی به جز فروش هالند نخواهد داشت.

 

در همین راستا هانس یواخیم واتسکه، مدیر باشگاه دورتموند، به شایعاتی که پیرامون آینده ارلینگ هالند مطرح می شود واکنش نشان داده و می‌گوید: "هنوز تصمیمی در مورد اینکه آیا او در تابستان آینده دورتموند را ترک خواهد کرد یا خیر گرفته نشده است. همه شایعات مزخرف هستند و این که چه بازیکنی توسط ما فروخته می‌شود فقط و فقط به تصمیم مدیریت بستگی دارد.

 

 

1645664

 

 

در حال حاضر توپ در زمین ارلینگ هالند قرار دارد اما من با مینو رایولا رابطه بسیار خوبی دارم زیرا ما می توانیم به خوبی رفتار یکدیگر را درک کنیم. این درست نیست که رایولا فقط به پول فکر می کند. او در ذهن خود نیز بهترین‌ها را برای ارلینگ هالند می خواهد."

 

واتسکه همچنین در مورد جدایی جیدون سانچو از دورتموند و پیوستن او به منچستر یونایتد در تابستان امسال نیز گفت: "یکی از دلایل جدایی او عدم تثبیت جایگاهش در تیم ملی انگلیس بود. من عاشق جیدون هستم و وقتی بازی او را نگاه می کنی اشک در چشمانت حلقه می‌زند."

 

 

1636802

دیدگاه‌ها