کد خبر : 1782166 | 04 مهر 1400 ساعت 21:28 | 10.8K بازدید | 7 دیدگاه

لاتزیو ۳- ۲رم؛ مورینیو دیگر دربی‌باز نیست

لاتزیو در یک بازی فوق العاده جذاب موفق شد با نتیجه 3-2 رم را شکست دهد.

لاتزیو ۳- ۲رم؛ مورینیو دیگر دربی‌باز نیست

به گزارش "ورزش سه" در یکی از حساس‌ترین بازی های این هفته فوتبال ایتالیا دو تیم لاتزیو و رم به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً با نتیجه 3-2 به سود شاگردان مائوریتزیو ساری خاتمه یافت.

 

این لاتزیو بود که شروع بهتری داشت و توانست در دقیقه 10 به گل اول دست پیدا کند. ارسال فیلیپه اندرسون با ضربه سر تمام کننده میلینکویچ ساویچ همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

 

در دقیقه 16 برایان کریستانته می‌توانست گل تساوی رم را روی یک کرنر به ثمر برساند اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه لاتزیو به بیرون رفت.

 

 

1647967

 

 

در دقیقه 19 لاتزیو توانست فاصله را به دو گل افزایش دهد. پدرو پاس زیبای ایموبیله را با یک ضربه بغل پای دقیق تبدیل به گل کرد تا نتیجه 2-0 شود. 

 

در دقیقه 27 رم می توانست در دو مرحله یکی از گل‌های خورده را جبران کند. ابتدا ضربه جردن وریتوت با عکس العمل فوق العاده پپه رینا به کرنر فرستاده شد. در ادامه ضربه سر نیکولو زانیولو با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

 

در دقیقه 41 رم موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند. ارسال کرنر جردن وریتوت با ضربه سر تمام کننده راجر ایبانز همراه شد تا نیمه اول با نتیجه 2-1 به پایان برسد.

 

 

1647965

 

 

در دقیقه 49 لاتزیو می توانست دوباره فاصله را به دو گل افزایش دهد اما ضربه چیرو ایموبیله با اختلاف از کنار دروازه رم به بیرون رفت.

 

در دقیقه 63 لاتزیو موفق شد به روی یک ضد حمله فوق العاده گل سوم را به ثمر برساند. حرکت فوق العاده چیرو ایموبیله با پاس بهتر او برای فیلیپه اندرسون همراه بود و این بازیکن نیز دروازه تقریباً خالی رم را باز کرد تا نتیجه 3-1 شود.

 

 

1647964

 

 

در دقیقه 67 خطای مدافع لاتزیو در محوطه جریمه روی نیکولو زانیولو باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. وریتوت پشت توپ ایستاد و موفق شد دروازه لاتزیو را باز کند تا نتیجه 3-2 شود. در ادامه حملات رم برای به ثمر رساندن گل تساوی به نتیجه ماند تا لاتزیو به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها