کد خبر : 1782181 | 04 مهر 1400 ساعت 23:22 | 204.7K بازدید | 22 دیدگاه

گاف رونالدو از چشم کسی دور نماند! (عکس)

این اشتباه اینستاگرامی نشان می دهد که حتی فوق ستاره مثل کریستیانو رونالدو نیز فقط یک انسان است.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره های بزرگ دنیای فوتبال به شدت توسط رسانه ها و هواداران رصد می شوند و حتی یک اشتباه کوچک از سوی آنها نیز خیلی مورد توجه قرار می گیرد. نمونه اش همین پست اینستاگرامی دیروز کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد بوده که بابت یک اشتباه ساده املایی، در بین کاربران توئیتر وایرال شده است.

 

پس از شکست 0-1 و غیرمنتظره منچستریونایتد مقابل استون ویلا در لیگ برتر، کریستیانو رونالدو عکسی از خود را در اینستاگرام منتشر کرد و همچنین با انتشار متنی، به نوعی به هواداران منچستریونایتد روحیه داد. رونالدو در این پست نوشت: "این فقط شروع  کار است، اما در رقابت های دشواری مانند لیگ برتر، تک تک امتیازات مهم است."

 

اما غافل از اینکه جمله انگیزشی رونالدو به اندازه اشتباه املایی کورد توجه قرار نگرفت. ستاره پرتغالی در ابتدای جمله خود ازBEGGINING به جای BEGINNING استفاده کرده و در واقع از دبل G به جای دبل N بهره برده است.

 

البته این به خودی خود اشتباه بزرگی نیست و احتمالا روزانه هزاران کاربر عادی مرتکب چنین خطایی می شوند. اما به هر حال کریستیانو رونالدو بودن باعث می شود حتی چنین موارد کوچکی نیز از چشم کابران دور نماند.

 

1647994

دیدگاه‌ها