کد خبر : 1782255 | 05 مهر 1400 ساعت 13:33 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل جدایی ژیرو از چلسی چه بود؟

اولیویه ژیرو، مهاجم میلان، می‌گوید دلیل جدایی‌اش از چلسی این بوده که ادامه حضور در استمفوردبریج بسیار دشوار شده بود.

دلیل جدایی ژیرو از چلسی چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن تیم ملی فرانسه در تابستان امسال به 9 سال حضورش در فوتبال انگلیس پایان داد و تصمیم گرفت که چالش جدیدی را در ایتالیا تجربه کند. او در حالی انگلیس را ترک کرد که در دوران حضورش در آرسنال و چلسی قهرمانی جام حذفی، لیگ اروپا و لیگ قهرمانان را تجربه کرد اما سخت شدن رقابت در چلسی باعث شد که راهش از این تیم جدا شود.

ژیرو در پاسخ به این سوال که چه چیزی باعث شد لندن را ترک کرده و راهی میلان شود به تله‎‌فوت گفت:« من لیگ برتر را دوست داشتم اما بالاخره باید این تصمیم را می‌گرفتم. به توماس توخل گفتم که سه ماه آخر برایم بسیار دشوار بوده است. جدایی از چلسی انتخابی واضح بود و من با احساساتی فراوان برای تمام لحظاتی که تجربه کردم از این تیم جدا شدم. بعضی از آنها لحظاتی خوب و بعضی دیگر لحظاتی نه چندان خوب بودند اما ما در نهایت سه جام مهم را با هم فتح کردیم.»

 

1648096

 

او در طول دوران حضورش در انگلیس موفق شد در مجموع 370 بازی با پیراهن دو تیم آرسنال و چلسی انجام دهد. این بازیکن 34 ساله 105 گل برای توپچی‌ها به ثمر رساند و 39 بار نیز دروازه حریفان آبی‌های لندن را باز کرد.

این مهاجم فرانسوی حالا در میلان با زلاتان ابراهیموویچ هم‌بازی است و درباره او می‌گوید:« زلاتان یک اسطوره است و رقابتی واقعی بین ما جریان خواهد داشت. من می‌توانم حداقل 15 گل بزنم و امیدوارم شرایط خوب پیش برود. اگر هر بازی در میدان حاضر باشم قادر به انجام این کار خواهم بود. امیدوارم بتوانیم فاتح اسکودتو شویم چون کیفیت لازم و بازیکنان جوان موردنیاز برای این کار را داریم. مشخصا هدف ما در این فصل همین است.»

دیدگاه‌ها