کد خبر : 1782261 | 05 مهر 1400 ساعت 13:54 | 15.5K بازدید | 10 دیدگاه

روبن دیاز:

امیدوارم مسی برابر سیتی در میدان حاضر باشد

روبن دیاز، مدافع منچسترسیتی، ابراز امیدواری کرد که لیونل مسی برای بازی برابر سیتی آماده شود.

امیدوارم مسی برابر سیتی در میدان حاضر باشد

به گزارش "وزش سه"، باشگاه پاری سن ژرمن هنوز اعلام نکرده که آیا مهاجم آرژانتینی‌اش در دیدار این هفته لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی به میدان خواهد رفت یا خیر اما تصاویری از این بازیکن منتشر شده که حضور کامل او در جلسات تمرینی را نشان می‌دهد.

مسی اخیرا دچار مصدومیت از ناحیه زانو شده اما دیاز امیدوار است که این بازیکن بتواند مشکل خود را پشت سر گذاشت و برای بازی برابر سیتی آماده باشد تا در کنار نیمار و کیلیان امباپه دیدار جذابی را رقم بزنند.

 

1648102

 

این بازیکن تیم ملی پرتغال که فصل گذشته به پیروزی سیتی برابر پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان کمک کرد درباره رویارویی با تیم پر ستاره مائوریسیو پوچتینو به خبرنگاران گفت:« مسی بازیکنی فوق العاده است و به عنوان یک حرفه‌ای باید دوست داشته باشید که در  برابر چنین نام‌هایی قرار بگیرید. اما چه مسی باشد و چه امباپه، نیمار یا ایکاردی، پی اس جی دست بازی در انتخاب بازیکن دارد و مهم نیست که ما برابر چه بازیکنی قرار می‌گیریم چون این بازی به هر حال آزمون سختی خواهد بود. همه به همین دلیل منتظر تماشای این بازی هستند.»

دیاز ادامه داد:« آنها مشخصا در تمامی پست‌ها قدرتمند هستند. خریدهایی که این فصل انجام داده‌اند عالی بوده و ما با تیمی متفاوت از سال گذشته روبرو خواهیم شد. اما آنها چند سالی است که یکی از بهترین تیم‌های اروپا به حساب می‌آیند. بازیکنانی چون راموس و مسی می‌توانند روحیه و ذهنیت پیروزی آنها را بالا ببرند اما وقتی ما فصل گذشته با آنها روبرو شدیم هم از بازیکنانی چون نیمار، امباپه و دی‌ماریا بهره می‌بردند.»

دیدگاه‌ها