کد خبر : 1782275 | 05 مهر 1400 ساعت 15:30 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

گلزنی های گریزمان شروع می‌شود

کوکه: باید 100 درصد میلان را در سن‌سیرو ببریم

کوکه بازی فردا برابر میلان را حیاتی دانست و از اهمیت پیروزی در سن سیرو حرف زد. او به حمایت از آنتوان گریزمان هم پرداخت.

کوکه:  باید 100 درصد میلان را در سن‌سیرو ببریم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید فردا در سن سیرو میهمان میلان خواهد بود. این دومین بازی روخی بلانکوس است و در بازی نخست برابر پورتو به تساوی بدون گل رضایت دادند. میلان هم در بازی اول خود به لیورپول باخته بود. اتلتیکو در شرایطی به این بازی رسیده است که دو روز پیش در لالیگا به آلاوس با نتیحه 1-0 باخت.

 

 

1648132

 

 

کوکه کاپیتان اتلتیکو در نشست خبری این بازی گفت:« شرایط خوبی دارم و پس از یک هفته دوری از میدان، حالا سرحال و تازه نفس هستم. بازی برابر میلان خیلی مهم است و باید از این بازی بیرون خانه پیروزی کسب کنیم. پس از شکست برابر آلاوس، باید از لحاظ روحی ریکاوری کنیم و شادی را به هواداران که ناراحت هستند، برگردانیم.

خیلی ساده است. باید به گل برسیم و اجازه ندهیم میلانی ها گلزنی کنند. باید در فاز دفاعی و حمله قدرتمندانه کار کنیم و روی همین مساله نیز کار کرده ایم. در اتلتیکو به هر بازی مثل یک فینال نگاه می کنیم. بازی با میلان بسیار کلیدی است و 100 درصد باید پیروز شویم.»

 

 

1643092

 

 

کوکه در مورد عملکرد ضعیف گریزمان در بازگشت به اتلتیکو گفت:« شرایط آنتوان نگران‌کننده نیست. او که تنها بازی نمی کند و همه باید در بالاترین سطح باشیم. گریزمان اطمینان همه ما را با خود دارد و به زودی گلزنی‌هایش شروع خواهد شد. باید همگی متحد باشیم و مطمئنا خود آنتوان هم پیروزی تیم را ترجیح می دهد.»

 

دیدگاه‌ها