کد خبر : 1782329 | 05 مهر 1400 ساعت 20:08 | 37.8K بازدید | 11 دیدگاه

هشدار وبسایت کره‌ای درباره خطر طارمی! (عکس)

یکی از وبسایت‌های کره‌ای، مهدی طارمی را مهاجمی خطرناک و «غیرقابل جانشین» در ترکیب تیم ملی ایران خوانده است.

هشدار وبسایت کره‌ای درباره خطر طارمی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، خبرنگار رسانه «چو سان» کره‌جنوبی در گزارشی تفصیلی به عملکرد مهدی طارمی در تیم پورتو پرداخته و با اشاره به گل او مقابل ژیل ویسنته، به تمجید از مهاجم تیم ملی ایران پرداخته است: «او در بارسلوس پرتغال و پس از یک توپ‌ربایی، مدافع حریف را دریبل زد و ضربه‌ای غافلگیرکننده را از نزدیک دایره وسط زمین روانه دروازه کرد. این توپ خیلی سریع از بالای سر دروازه‌بان عبور کرد و وارد دروازه شد؛ صحنه‌ای که دقت شوت طارمی را نمایان می‌کند. در نهایت پورتو به لطف عملکرد طارمی، 2-1 پیروز شد.»

 

در ادامه این گزارش به دبل طارمی در بازی قبلی پورتو اشاره شده که او را در جدول گلزنان چهار گله کرد. طارمی در 34 بازی 16 گل به ثمر رساند و حالا با گلی شگفت‌انگیز فصل دوم حضورش در پورتو را ادامه می‌دهد.

 

خبرنگار این رسانه خطاب به کادرفنی تیم ملی کره‌جنوبی نوشته: «این بازیکنی است که بنتو باید مراقبش باشد. با قد 187 سانتی متری، طارمی حالا تبدیل به مهاجم کلیدی ایران شده و در ششمین سال حضورش در تیم ملی، به دنبال بیست و ششمین گلش است.»

 

1648230

 

بخش دیگر این گزارش به سابقه تقابل طارمی با تیم ملی کره اختصاص دارد: «طارمی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 به میدان رفت. در آن بازی، او برای مدت کوتاهی به عنوان بازیکن تعویضی بازی کرد و تاثیر قابل توجهی نداشت اما چهار سال بعد، او به عنوان یک مهاجم غیرقابل تعویض در ترکیب ایران حضور دارد.»

 

جین یون گزارشگر این وبسایت با اشاره به تیم ملی کره جنوبی نوشته است: «کی مین جائه (فنرباغچه) و کیم یونگ کِوون (گامبا اوساکا) مدافعانی هستند که در سال 2019 با طارمی بازی کردند و حالا در ماه آینده با طارمی آپدیت شده بازی خواهد کرد. به نظر می‌رسد یک دوئلی خواهد بود که ارزش تماشا دارد.»

دیدگاه‌ها