کد خبر : 1782331 | 05 مهر 1400 ساعت 20:18 | 28.1K بازدید | 4 دیدگاه

طیبی بالاخره در لیست بازی جام جهانی(عکس)

ستاره تیم ملی فوتسال ایران برای نخستین بار در فهرست جام جهانی قرار گرفته است.

طیبی بالاخره در لیست بازی جام جهانی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حسین طیبی که یکی از شاخص‌ترین فوتسالیست‌های ایران است و طی سالیان گذشته عملکرد درخشانی در تیم‌های باشگاهی خود داشته و برای تیم ملی نیز موثر کار کرده، پس از چهار بازی غیبت امشب جزو فهرست بازی مقابل قزاقستان در جام جهانی حضور دارد.

 

طیبی در آخرین مسابقه تیم ملی فوتسال ایران قبل از جام جهانی ۲۰۲۱ دچار آسیب دیدگی و شکستگی دنده شد که همین اتفاق او را از سه دیدار مرحله گروهی مقابل صربستان، آمریکا و آرژانتین و بازی مرحله یک هشتم نهایی برابر ازبکستان محروم کرد، اما او امشب در لیست دیدار با قزاقستان قرار گرفته است.

 

1648252

 

شماره ۱۰ تیم ملی فوتسال ایران که در جام جهانی ۲۰۱۶ مقابل تیم‌های مراکش، آذربایجان و برزیل گل‌های حساسی به ثمر رساند و پنالتی بازی با پرتغال در دیدار رده‌بندی را هم تبدیل به گل کرد، بعید است امشب مقابل قزاقستان به میدان برود و نخستین بازی خود را انجام بدهد.

 

طیبی چهار سال بازی در کشور قزاقستان و باشگاه غیرت را تجربه کرده و از ۷۰ درصد بازیکنان و سرمربی تیم ملی قزاقستان که با آنها کار کرده، شناخت کامل دارد و احتمال دارد ناظم‌الشریعه به همین دلیل او را امشب روی نیمکت قرار داده است تا در صورت نیاز از این ملی‌پوش مشورت هم بگیرد.

دیدگاه‌ها