کد خبر : 1782434 | 06 مهر 1400 ساعت 12:31 | 50.4K بازدید | 12 دیدگاه

پیشنهاد شرکت اماراتی برای بازخرید بدهی‌ بارسلونا

شرکتی اماراتی پیشنهادی هنگفت برای پرداخت بدهی‌های باشگاه بارسلونا ارائه کرده است.

پیشنهاد شرکت اماراتی برای بازخرید بدهی‌ بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا در ماه‌های اخیر با بحران جدی مالی و اقتصادی روبرو بوده است. شرایط این باشگاه کار را به جایی رساند که آنها مجبور شدند اجازه جدایی لیونل مسی به عنوان بازیکن آزاد را داده و در عین حال ستارگان دیگری مانند آنتوان گریزمان را نیز به صورت قرضی به فروش برسانند.

مبلغ بدهی این باشگاه چیزی در حدود 1.350 میلیارد یورو تخمین زده می‌شود که مشخصا روی عملکرد این تیم در زمین نیز تاثیرگذار بوده است چرا که برنامه‌های آنها در پنجره نقل و انتقالات را نیز تحت تاثیر قرار داده و اجازه تقویت تیم و خرید بازیکنان مدنظر رونالد کومان را به آنها نداد.

این در حالی است که بسیاری از بازیکنان ارشد تیم که مبلغ دستمزد بالایی داشتند نیز مجبور به مذاکره با مدیران برای کاهش میزان دستمزد دریافتی خود از این باشگاه شدند.

 

1648434

 

اما شب گذشته برنامه ال‌کوریبیتو مدعی شده که یک شرکت اماراتی که دفترش در شهر دوبی قرار دارد پیشنهاد بازپرداخت 1.5 میلیارد یورویی بدهی‌های بارسا را ارائه کرده است. بر اساس خبر منتشر شده، شرایط این پیشنهاد بسیار به سود باشگاه بارسلوناست چرا که مهلت قانونی بازپرداخت تعیین شده در این قرارداد دو ساله است و در این مدت بارسا مجبور به پرداخت هیچ مبلغی نیست. در عین حال این مدت می‌تواند 12 ماه دیگر نیز تمدید شود.

تزریق 1.5 میلیارد یورو به این باشگاه می‌تواند به بارسا کمک کند تا بازیکنان جدیدی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد. علاوه بر این بهره دریافتی توسط شرکت اماراتی مبلغ بسیار کم و ناچیزی است.

با توجه به ارائه این پیشنهاد و رد پیشنهاد شرکت سی وی سی که از سوی لالیگا مطرح شده بود و حق پخش باشگاه در 50 سال آینده را از آن خود می‌کرد، حالا مدیران بارسا باید تمامی شرایط را با دقت بررسی کنند و برای پذیرش یا عدم پذیرش این پیشنهاد به اجماع برسند.

دیدگاه‌ها