کد خبر : 1782459 | 06 مهر 1400 ساعت 13:57 | 26.8K بازدید | 1 دیدگاه

وحشت کره از سرزمین مقدس فوتبال ایران!

فوتبال کره برای اولین بار در پنج سال اخیر به ورزشگاه آزادی، سرزمین مقدس و رسوخ ناپذیر فوتبال ایران، قدم خواهد گذاشت.

وحشت کره از سرزمین مقدس فوتبال ایران!

فدراسیون فوتبال کره جنوبی در تاریخ 28 سپتامبر زمان و محل برگزاری مسابقه سوم و چهارم خود در مرحله گروهی مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر را که در ماه اکتبر برگزار خواهد شد اعلام کرد.


تیم ملی کره جنوبی با هدایت پائولو بنتو در سومین دیدار از مرحله گروهی در تاریخ 15 مهرماه در ساعت 20 به وقت محلی در ورزشگاه واس در شهر آنسان به مصاف سوریه خواهد رفت. آنها سپس به ایران سفر خواهند کرد تا چهارمین بازی خود را در خارج از خانه برابر ایران، دشمن قدرتمند خود، در تاریخ 20 مهر در ساعت 20 به وقت ایران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار کنند.


بازی خارج از خانه آنها در ایران می‌تواند بزرگترین نقطه عطف در مسیر صعود به جام جهانی لقب بگیرد. در تاریخ تقابل‌های دو تیم، کره با 9 پیروزی، 9 تساوی و 13 شکست از ایران عقب است. علاوه بر این ورزشگاه آزادی که این بازی در آنجا برگزار خواهد شد قلعه‌ای رسوخ ناپذیر برای فوتبال کره بوده است.


کره در طول تمامی مسابقاتی که در این ورزشگاه برگزار شده هرگز موفق به شکست ایران نشده است. آخرین بازی برگزار شده در ورزشگاه آزادی بین این دو تیم در مهر ماه سال 1395 و در جریان مسابقات انتخابی جام جهانی روسیه بود. آنها در این بازی شکست خورد و تک گل پیروزی‌بخش ایران را سردار آزمون در دقیقه 25 به ثمر رساند. پس از آن کره در خانه برابر ایران به تساوی رسید.


بنتو خوش شانس است که فریادها و شور و هیجان معروف هواداران تیم ملی ایران در این بازی کمتر از قبل خواهد بود. ورزشگاه آزادی ظرفیت میزبانی از 100 هزار نفر را دارد. هرچند به دلیل شیوع ویروس کرونا، این بازی در حضور تنها 10 هزار نفر برگزار خواهد شد.

 

منبع: چوسان ایلبو

 

دیدگاه‌ها