کد خبر : 1782511 | 06 مهر 1400 ساعت 17:55 | 12.9K بازدید | 4 دیدگاه

یوونتوس بدون رونالدو ضعیف تر شده؛

توخل: صلاحیت ندارم در مورد واکسن صحبت کنم!

توماس توخل، سرمربی چلسی در مورد واکسینه شدن بازیکنان تیمش و البته تقابل با یوونتوس صحبت کرد.

توخل: صلاحیت ندارم در مورد واکسن صحبت کنم!

به گزارش "ورزش سه"، برخی بازیکنان در دنیای فوتبال علاقه ای به تزریق واکسن کرونا نشان نداده اند و تلاش دولت های مختلف در این زمینه بی اثر بوده است. توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی پیش از دیدار مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان در این رابطه و البته تاثیرات احتمالی جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس توضیحاتی ارائه داده است.

 

توماس توخل گفت: "یوونتوس باشگاه بزرگی است. بله، آنها در ابتدای فصل مشکلاتی داشته و  شروع سختی را تجربه کردند، اما در لیگ قهرمانان خوب ظاهر شدند. شاید این فصل انتظار بیشتری از چلسی وجود داشته باشد. ما فصل گذشته مدعی قهرمانی نبودیم و با گذشت هر مسابقه بهتر شدیم، اما حالا به عنوان یک مدعی واقعی از ما نام برده می شود.

 

حالا آسان است که از چلسی به عنوان یکی از مدعیان اصلی یاد شود، اما با تجربه فعلی می دانیم که به این معنی است که تیم های از انگیزه بالاتری برای بازی مقابل ما ببرخوردارند و ما باید این موضوع را بپذیریم. ما با یک رقیب بزرگ روبرو خواهیم شد و این همان چیزی است که ما دوست داریم. ما می خواهیم به طور مداوم بهتر شویم و منتظر این دیدار هستیم، گرچه تقابل با یوونتوس بازی سختی است. 

 

1646325

 

تاثیر جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس؟ زمان این موضوع را نشان می دهد، اما بر هیچ کس پوشیده نیست که هر تیمی بدون کریستیانو در برخی از قسمت ها ضعیف تر خواهد شد. یوونتوس ترکیبی بزرگ و کامل دارد. این اولین بار است که در این رقابت ها با یوونتوس بازی می کنم و می دانیم که با یک رقیب سخت روبرو هستیم.

 

تعداد بازیکنان واکسینه شدن در ترکیب چلسی؟ من نمی دانم چه تعداد از بازیکنان واکسن زده اند. ما بازتابی از جامعه هستیم، بازیکنان چلسی افرادی بزرگسال هستند و حق انتخاب دارند. ما باید این موضوع را بپذیریم و این تقریبا تنها چیزی است که می توانم بگویم.

 

من چندان مطمئن نیستم که آیا می توانم در مورد الگو بودن بازیکنان در خصوص بحث واکسن زدم صحبت کنم یا نه، زیرا این یک سوال جدی است. به نظر می رسد واکسیناسیون شرایط محافظت مناسبی ایجاد می کند و خودم هم واکسینه شده ام، اما خودم را در جایگاهی نمی بینم که توصیه ای به کسی داشته باشم."

دیدگاه‌ها