کد خبر : 1782522 | 06 مهر 1400 ساعت 19:09 | 19.8K بازدید | 7 دیدگاه

تلاش برای کسب مقام نهم جهان ادامه دارد

ایران 3 – مراکش صفر؛ جوانان روی دور برد

تیم والیبال جوانان ایران در پنجمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان به سومین برد سه بر صفر خود دست یافت.

ایران 3 – مراکش صفر؛ جوانان روی دور برد

به گزارش "ورزش سه"، مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان از روز گذشته (دوشنبه) به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شده است و به مدت سه روز پیگیری خواهد شد.


تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت 17:30 امروز به وقت تهران و در دومین دیدار خود در این مرحله و از گروه G به مصاف مراکش رفت و برای دومین بار در این رقابت‌ها این تیم را شکست داد.


شاگردان بهروز عطایی در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 9، 25 بر 14 و 25 بر 13 به پیروزی رسیدند تا صعوشان به جمع تیم‌هایی که برای رتبه نهم تا دوازدهم در مرحله نیمه‌نهایی با هم رقابت‌ می‌کنند، قطعی شود.


سینا نیک‌پور، مهدی جلوه، بردیا سعادت، امین خواجه‌خلیلی، امیرحسین توخته و یونس رمضانی بازیکنان مناطق یک تا شش تیم ایران در ابتدای این مسابقه بودند و عبدالمختار بوش (لیبرو) نیز آنان را مقابل مراکش همراهی کرد.


این پنجمین دیدار تیم ایران در این رقابت‌ها بود و ملی‌پوشان ایران در چهار مسابقه قبلی به ترتیب سه بر دو مغلوب بلژیک و آرژانتین شدند و مراکش و مصر را نیز سه بر صفر شکست دادند.


تیم ملی والیبال جوانان ایران فردا (چهار‌شنبه) و در ششمین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف تایلند می‌رود که این مسابقه از ساعت 20:30 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها