کد خبر : 1782656 | 07 مهر 1400 ساعت 12:23 | 10.3K بازدید | 16 دیدگاه

کیه‌لینی: امیدوارم توپ طلا به جورجینیو برسد

جورجیو کیه‌لینی، ستاره یوونتوس، در آستانه دیدار برابر چلسی مدعی شد که امیدوار است جورجینیو، هم تیمی‌اش در تیم ملی ایتالیا، فاتح توپ طلا باشد.

کیه‌لینی: امیدوارم توپ طلا به جورجینیو برسد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس چهارشنبه شب در دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف چلسی خواهند رفت. هر دو تیم در دیدار اول به پیروزی رسیده‌اند و قصد دارند با کسب سه امتیاز در این بازی صدرنشینی خود را در گروه تثبیت کنند.

کیه‌لینی پیش از بازی به تمجید از هافبک ایتالیایی چلسی پرداخت و به عملکرد درخشان او در فینال لیگ قهرمانان فصل قبل و مسابقات یورو 2020 اشاره کرد. ستاره یوونتوس در کنفرانس خبری روز سه‌شنبه گفت:« امیدوارم او بتواند برنده توپ طلا شود چون دوست خوب من است. اگر او این جایزه را از آن خود کند انگار من برنده این جایزه شدم. او در قهرمانی و احساساتی با ما شریک بوده که همیشه در قلب ما باقی خواهد ماند. من همیشه فکر می‎‌کردم که او بازیکن خوبی است اما پس از چند جلسه تمرینی اول متوجه شدم چقدر خوب است و چه بازیکن تراز اولی است.»

 

1648823

 

مدافع یوونتوس و تیم ملی ایتالیا در ادامه اضافه کرد:« او کیفیت تکنیکی بسیار بالایی دارد اما تفاوت واقعی در مغزش و جایی که تصمیم‌گیری‌های او شکل می‌گیرد وجود دارد. بسیاری می‌گفتند که او فقط می‌تواند تحت هدایت ساری بازی کند اما او هرجا که رفت به یک ستاره تبدیل شد. من واقعا امیدوارم که او توپ طلا را بگیرد.»

جورجینیو تنها چهره آشنای در زمین برای کیه‌لینی نیست چرا که او باید بیشتر دقایق دیدار چهارشنبه شب را برابر روملو لوکاکو سپری کند که در فصل گذشته در اینتر حضور داشت. او درباره این بازیکن گفت:« این که فقط درباره من و لوکاکو حرف بزنیم چندان درست نیست. ما باید به اندازه کافی خوش شانس باشیم تا بازی متعادلی بدون دریافت گل را پشت سر بگذاریم. ما باید بسیار محتاط باشیم که فضایی را در اختیار هافبک و مهاجمان حریف قرار ندهیم. لوکاکو بازیکن خوبی است و حالا خریدی به حساب می‌آید که چلسی هزینه زیادی برایش کرده است. او شانسی به اینجا نیامده است.»

دیدگاه‌ها