کد خبر : 1782770 | 08 مهر 1400 ساعت 00:22 | 16.6K بازدید | 17 دیدگاه

یوونتوس 1 - 0 چلسی؛ هفته بد قهرمان تکمیل شد

یوونتوس در خانه خود با ارائه نمایشی منطقی موفق شد با یک گل چلسی را شکست دهد.

یوونتوس 1 - 0 چلسی؛ هفته بد قهرمان تکمیل شد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که ابتدای هفته در لیگ برتر مغلوب منچسترسیتی شده بود، امشب نیز در تورین مقابل یوونتوس با تک گل فدریکو کیه زا شکست خورد تا هفته بد مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان تکمیل شود.

 

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هفت و روی ارسال زمینی مارکوس آلونسو فرصت داشت به گل اول هم دست پیدا کند، اما ضربه روملو لوکاکو از درون محوطه را ووچیک شزنی در دو مرحله مهار کرد.

 

1649034

 

در دقیقه 19 و روی اشتباه بزرگ متئو کواچیچ بود که یوونتوس صاحب بهترین فرصت گلزنی شد. فدریکو کیه زا از سمت راست حرکت کرده و می توانست دروازه حریف را باز کند، اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در اواسط نیمه اول آدرین رابیو از سمت چپ حرکت کرده و با نفوذ به داخل فرصت داشت گل اول یوونتوس را به ثمر برساند، اما ضربه فنی او از بالای دروازه ادوارد مندی به بیرون رفت.

 

در اواخر نیمه اول ضربه تیاگو سیلوا از درون محوطه یوونتوس در شلوغی آن منطقه به بازیکنان حریف برخورد کرد تا نیمه نخست کم هیجان بین این دو تیم مطرح با تساوی بدون گل تمام شود.

 

اما یوونتوس خیلی زود و در ثانیه های ابتدایی نیمه دوم به گل رسید. فدریکو کیه زا روی پاس عمقی فدریکو برناردسکی در سمت چپ محوطه صاحب فرصت شد و ضربه او بعد از برخورد با آنتونی رودیگر تغییر جهت داده و وارد دروازه مندی شد.

 

1649033

 

1649032

 

در دقیقه 53 و با همکاری متئو کواچیچ و کای هاورتز این چلسی بود که می توانست به صورت اتفاقی به گل تساوی دست پیدا کند، اما توپ بعد از برخود با مانوئل لوکاتلی با اختلاف کمی از کنار دروازه یوونتوس به بیرون رفت.

 

اما دقایقی بعد یوونتوس تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفت. ارسال خوان کوادرادو از سمت راست در دهانه دروازه به برناردسکی رسید، اما ضربه او در حالتی نامتعادل دقیق نبود و از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 75 این بار چلسی با ارسال کالوم هودسون اودوی صاحب موقعیت زدن گل تساوی شد، اما ضربه سر روملو لوکاکو از کنار دروازه یوونتوس به بیرون رفت و تبدیل به گل نشد.

 

در دقیقه 83 و روی پاس بارکلی بود که روملو لوکاکو با تکیه بر قدرت بدنی خود در مقابل دروازه یوونتوس صاحب فرصت شد، اما ضربه محکم او دقیق نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت. در اوقات اضافی ضربه سر کای هاورتز با فاصله کمی از بالای دروازه یوونتوس به بیرون رفت تا چلسی در این دیدار با یک گل مغلوب شود.

دیدگاه‌ها