کد خبر : 1782906 | 08 مهر 1400 ساعت 20:39 | 16.3K بازدید | 1 دیدگاه

پیتر کراوچ:

هاورتز مانند اوزیل تکنیکی اما تنبل است

پیتر کراوچ، مهاجم سابق لیورپول، معتقد است که کای هاورتز عملکردی شبیه به مسوت اوزیل در زمین دارد.

هاورتز مانند اوزیل تکنیکی اما تنبل است

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم چلسی و یوونتوس سه‌شنبه شب در ورزشگاه آلیانز به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی در نهایت با پیروزی 0-1 تیم میزبان به پایان رسید. کای هاورتز 90 دقیقه در ترکیب تیمش حاضر بود اما نتوانست کاری از پیش برده و مانع از شکست تیمش شود.د

این بازیکن آلمانی که به عنوان یکی از بااستعدادترین بازیسازهای این نسل شناخته می‌شود نتوانست موقعیت چندانی را روی دروازه یوونتوس خلق کرده و فرصت گلزنی را نیز برای سایر هم تیمی‌هایش ایجاد کند. این در حالی بود که روملو لوکاکو و هاورتز هر دو در دقایق پایانی بازی فرصت‌های برای به تساوی کشاندن این بازی داشتند.

 

1649266

 

کراوچ که به عنوان مفسر این بازی در شبکه بی تی اسپرت حاضر شده بود درباره بازی سبک بازی هاورتز گفت:« من فکر می‌کنم زیاش و هاورتز باید بسیار از خودشان ناراحت باشند. هاورتز من را به یاد مسوت اوزیل می‌اندازد. او کارهایی می‌کند که به نظر برایش آسان می‌رسد و از تکنیکی فوق العاده است. اما می‌تواند در عین حال تنبل و سنگین باشد و شما را ناامید کنند. من فکر می‌کنم آنها امشب بسیار ناامیدکننده در زمین ظاهر شدند.»

هاورتز تابستان سال گذشته به غرب لندن آمد و دوران حضور او در این تیم تا به حال پر از فراز و نشیب بوده است. با توجه به قیمت بالای این بازیکن، انتظارات از او نیز بسیار زیاد است و همین موضوع باعث شده که فشار روی او بیش از حالت عادی باشد. هرچند بسیاری باور دارند که تک گلی که او در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته برابر منچسترسیتی به ثمر رساند ارزش هزینه‌ای که برای خرید او شد را نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها