کد خبر : 1782973 | 09 مهر 1400 ساعت 12:49 | 32.5K بازدید | 7 دیدگاه

بوفون از بردن خسته نمی‌شود! (عکس)

به نظر می‌رسد که مهارت‌های جانلوییجی بوفون، دروازه‌بان پارما، تنها به چارچوب دروازه خلاصه نمی‌شود.

بوفون از بردن خسته نمی‌شود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری باور دارند که این دروازه‌بان سابق تیم ملی ایتالیا به پایان دوران حرفه‌ای فوتبالش نزدیک می‌شود اما او در جریان بازی سنگ، کاغذ، قیچی با هم تیمی‌هایش در پارما نشان داد که به اندازه قبل فرز و چابک است.

این دروازه‌بان 43 ساله از سایر بازیکنان پارما خواست که او را به چالش بکشند اما یکی پس از دیگری در برابر آنها به پیروزی رسید تا رکورد غلبه بر شش حریف متوالی در این بازی را برای خود به ثبت برساند.

 

1649414

 

در تصاویری که از این رقابت در اردوی پارما منتشر شده، بوفون پس از هر پیروزی از قبل هیجان‌زده‌تر شده و پس از غلبه بر ششمین رقیب خود به همراه سایر بازیکنان با خوشحالی در اتاق می‌دود تا این برد را جشن بگیرد.

 

1649415

 

او در مقابله با اولین رقیبش از سنگ استفاده کرد تا بر قیچی پیروز شود و دومین بار کاغذ را انتخاب کرد تا در برابر سنگ برنده باشد. او سپس در برابر سومین رقیبش باز هم کاغذ را انتخاب کرد اما چهارمین بازی با قرار گرفتن یکی از هم تیمی‌های او در برابر دوربین از چشم مخاطب پنهان ماند. قیچی و کاغذ نیز گزینه‌های او برای پنجمین و ششمین بازی بودند.

 

1649413

 

1649412

 

بوفون در تابستان سال جاری از یوونتوس جدا شده و بار دیگر به پارما پیوست. به نظر می‌رسد که این دروازه‌بان بزرگ و باتجربه از دوران حضورش در این تیم لذت می‌برد. او پیش از این دوران حرفه‌ای خود را نیز در همین تیم آغاز کرده بود. بوفون تا به حال شش بازی در سری بی برای این تیم انجام داده و دو کلین شیت به ثبت رسانده است. پارما در حال حاضر با دو پیروزی، دو تساوی و دو شکست در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

دیدگاه‌ها