کد خبر : 1783061 | 09 مهر 1400 ساعت 20:41 | 24K بازدید | 4 دیدگاه

تصمیم ورنر برای جدایی از چلسی پس از جذب لوکاکو

تیمو ورنر، مهاجم چلسی، پس از جذب روملو لوکاکو در فکر جدایی از این تیم در سال آینده است.

تصمیم ورنر برای جدایی از چلسی پس از جذب لوکاکو

 به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم آلمانی پس از بازگشت روملو لوکاکو به چلسی در تابستان امسال نگران محدود شدن زمان حضورش در میدان است و در نظر دارد تا بار دیگر به لیگ آلمان برگردد.

ورنر 25 ساله از زمان جذب این مهاجم بلژیکی تنها دو بازی از سوی توماس توخل در ترکیب اصلی چلسی قرار گرفته است. یکی از  این دیدارها در جریان شکست این تیم برابر منچسترسیتی در لیگ برتر بوده و دیگری در مسابقات جام اتحادیه برابر استون ویلا که با گلزنی این بازیکن همراه شد.

گفته می‌شود که این بازیکن آلمانی علاقه زیادی به ادامه حضور در استمفوردبریج و تلاش برای کسب جایگاه خود پس از پشت سر گذاشتن فصل اول دشوار در این تیم داشته و پس از جذب لوکاکو نیز هدف این بازیکن تغییری نکرده است.

 

1606056

 

اما با توجه به محدود شدن حضور این بازیکن در میدان به نظر می‌رسد که او در حال بررسی مجدد آینده خود پیش از پایان فصل جاری باشد. تلگراف خبر داده که نیمکت‌نشینی ورنر در جریان شکست 0-1 این تیم برابر یوونتوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باعث شده که نارضایتی او از این شرایط بیش از پیش باشد.

اگر ادامه فصل نیز به همین شکل پیش برود، ورنر به طور جدی شرایط خود برای جدایی از استمفوردبریج در تابستان را بررسی خواهد کرد. دستمزد هفتگی 270 هزار پوندی او شاید کار انتقالش را دشوار کند چرا که تیم‌های کمی قادر به پرداخت این مبلغ هستند.

اما تلاش پاری سن ژرمن برای جذب ارلینگ هالند یا روبرت لواندوفسکی به عنوان جانشین کیلیان امباپه که به احتمال زیاد در پایان فصل به رئال مادرید ملحق خواهد شد می‌تواند احتمال بازگشت ورنر به بوندسلیگا را افزایش دهد.

دیدگاه‌ها