کد خبر : 1783094 | 10 مهر 1400 ساعت 09:34 | 8.2K بازدید | 3 دیدگاه

دفاع سولسشر از سانچو: او بازیکن بزرگی می‌شود

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، اظهارات گرت ساوت گیت درباره شرایط جیدون سانچو در این تیم را زیر سوال برد.

دفاع سولسشر از سانچو: او بازیکن بزرگی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، سانچو در تابستان امسال از بروسیا دورتموند جدا شده و به منچستریونایتد ملحق شد اما آغازضعیفی در این تیم داشته و تا به حال تنها در دو بازی در ترکیب اصلی قرار گرفته است. این در حالی است که او در هشت بازی موفق نشده هیچ گلی را برای تیم جدیدش به ثمر برساند.

ساوت گیت علیرغم دعوت از سانچو برای حضور در اردوی تیم ملی مدعی شد که از مشکلاتی که در بازگشت به لیگ برتر برای این بازیکن 21 ساله به وجود آمده تعجب نکرده است چرا که شرایط بوندسلیگا و فوتبال انگلیس کاملا متفاوت است و سازگاری این بازیکن با محیط جدید زمان می‌برد.

 

1636187

 

سولسشر پس از این اظهارات به دفاع از بازیکن تیمش پرداخته و در کنفرانس خبری خود گفت:« مصاحبه‌ای که ساوت گیت انجام داد چه معنایی داشت؟ جیدون برابر ویارئال استثنایی بود. او فوق العاده است و هواداران عاشقش شدند. فکر می‌کنم او این رابطه با هواداران را حس کرد و این همان چیزی است که ما از او می‌خواهیم. این که مستقیم بازی کند، مثبت باشد و از بازیکنان حریف عبور کند. بله، او هنوز گلزنی نکرده اما من آن شب با خودم گفتم جیدون همین است و ما بارها از این صحنه‌ها خواهیم دید.»

سرمربی نروژی شیاطین سرخ در ادامه اظهار داشت:« گرت ساوت گیت هم به این موضوع اشاره کرد که مهم است سانچو بداند که آنها به او باور دارند. آنها روی او سرمایه‌گذاری کرده‌اند. او بازیکن بزرگی می‌شود. نمایش‌های خوبی در راه است. او عملکرد خوبی را از خود نشان خواهد داد. ما بدون شک هیچ نگرانی از این بابت نداریم. اگر او به تیم ملی اضافه شود مطمئنا خوب بازی خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها