کد خبر : 1783129 | 10 مهر 1400 ساعت 11:18 | 23.3K بازدید | 8 دیدگاه

پوچتنیو گزینه اصلی تاتنهام برای جانشینی نونو اسپریتو

مدیران تاتنهام همچنان در فکر همکاری مجدد با مائوریسیو پوچتینو، سرمربی فعلی پاری سن ژرمن، هستند.

پوچتنیو گزینه اصلی تاتنهام برای جانشینی نونو اسپریتو

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پرتغالی تاتنهام در هفته‌های اخیر به شدت تحت فشار بوده چرا که این تیم دوران سختی را سپری می‌کند و نتایج ضعیف اخیرش باعث شده که به نیمه پایینی جدول رده‌بندی لیگ برتر سقوط کند.

پوچتینو دو سال پس از اخراجش از تاتنهام بار دیگر به گزینه اصلی مدیران این باشگاه برای قرار گرفتن روی نیمکت این تیم تبدیل شده بود اما در نهایت تصمیم گرفت که به حضورش در پاری سن ژرمن ادامه دهد. با این حال این سرمربی آرژانتینی علاقه زیادی به بازگشت به تاتنهام داشت و هرگز احتمال حضور دوباره در این تیم را به طور کامل رد نکرد.

حالا فوتبال اینسایدر و فورفورتو خبر داده‌اند که مدیران این باشگاه انگلیسی چنان مشتاق بازگشت پوچتینو هستند که قصد دارند در صورت موافقت این سرمربی و در دسترس قرار گرفتن او، در اولین فرصت اقدام به اخراج نونو اسپریتو کنند.

 

1649681

 

پوچتینو که در بین هواداران و بازیکنان تاتنهام نیز از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است تا سال 2023 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد اما پس از جدایی لیونل مسی از بارسلونا و پیوستن این بازیکن به پی اس جی، فشار زیادی روی او برای فتح لیگ قهرمانان وجود دارد. این فشار به حدی زیاد است که بسیاری باور دارند که اگر چنین اتفاقی رخ ندهد، اخراج پوچتینو حتمی خواهد بود.

مسی اولین گل خود پس از به تن کردن پیراهن پی اس جی را در دیدار برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان به ثمر رساند تا پی اس جی با سه امتیاز از این دیدار خانگی زمین را ترک کند و پس از تساوی برابر کلوپ بروژ در اولین دیدار، حالا شرایط بهتری را در گروهش داشته باشد.

تاتنهام روز یکشنبه در چارچوب مسابقات لیگ برتر به مصاف استون ویلا خواهد رفت و نونو اسپریتو امیدوار است که بتواند در این بازی به روند سه شکست متوالی تیمش در این رقابت‌ها پایان دهد.

دیدگاه‌ها