کد خبر : 1783155 | 10 مهر 1400 ساعت 12:57 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش آرتتا به اظهارات لنو: او می‌داند چرا خط خورد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، نسبت به اظهارات برند لنو مبنی بر این که دلیل کنار گذاشته شدنش را نمی‌داند واکنش نشان داد.

واکنش آرتتا به اظهارات لنو: او می‌داند چرا خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، این دروازه‌بان 29 ساله در سه بازی ابتدایی لیگ برتر در ترکیب آرسنال قرار داشت اما پس از دریافت 9 گل در سه شکست جایگاهش را به عنوان بازیکن شماره یک توپچی‌ها از دست داد.

رمزدیل، خرید تابستانی این باشگاه، در نهایت جای او را در دروازه گرفت و آرسنال از زمان حضور این بازیکن در ترکیب خود موفق به کسب سه پیروزی در سه بازی شده‌اند. اما علیرغم این که باشگاه نتایج خوبی را در مدت اخیر کسب کرده، لنو نسبت به تصمیمات آرتتا اعتراض کرده و مدعی شده که اگر شرایط تغییر نکند درباره آینده‌اش فکر خواهد کرد.

او در این باره به روزنامه آلمانی بیلد گفت:« هیچ دلیل مشخصی برای کنار گذاشته شدن من وجود ندارد اما می‌دانم که این اتفاق به عملکرد من مربوط نیست. او مربی و تصمیم‌گیرنده است. البته که این شرایط برای من سخت است. اگر تا زمستان تغییری در موقعیتم ایجاد نشود باید درباره بعضی مسائل فکر کنم. باید بیینم چه گزینه‌هایی دارم و چطور می‌توانم ادامه دهم؟»

 

1649717

 

با این حال آرتتا صحبت‌های این بازیکن را تکذیب کرده و در آستانه دیدار برابر برایتون گفت:« من 48 ساعت پیش از اتخاذ این تصمیم مکالمه بسیار روشنی با او داشتم. مشخصا هر صحبتی که بین من و این بازیکن انجام شده خصوصی است و من هیچ صحبتی درباره حرف‌هایی که بین ما رد و بدل شده به رسانه‌ها نخواهم زد.

رمزدیل در دیدار برابر برایتون باز هم در ترکیب اصلی قرار دارد و آرتتا معتقد است که لنو باید برای پس گرفتن جایگاهش در دروازه آرسنال تلاش کند:« او باید به تمرینات هر روزه خود ادامه داده و شرایطش را مدیریت کند. لنو باید برای کمک به سایر دروازه‌بان‌ها تلاش کند و بقیه دروازه‌بان‌ها هم باید به او کمک کنند.»

دیدگاه‌ها