کد خبر : 1783223 | 10 مهر 1400 ساعت 17:33 | 66.1K بازدید | 29 دیدگاه

قرعه کشی لیگ بیست و یکم

دربی استقلال و پرسپولیس؛ هفته هشتم

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر، مشخص شد که دربی تهران در هفته هشتم برگزار می شود.

دربی استقلال و پرسپولیس؛ هفته هشتم

به گزارش "ورزش سه"، مراسم قرعه کشی بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر، امروز در مجتمع تجاری معین مال برگزار و برنامه فصل جدید فوتبال ایران نیز مشخص شد. پیش از آغاز مراسم حسن کامرانی فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون متنی را به نمایندگی از شهاب عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال قرائت کرد و در ادامه نیز مراسم قرعه کشی برگزار شد.

 

در قرعه کشی انجام شده، ابتدا تیم های همشهری و یا تیم هایی که از استادیوم مشترک بهره می برند و باید قرعه متناظر داشته باشند مشخص گردید که فرشید طالبی بازیکن سابق سپاهان از یک سمت با برداشتن گوی دو تیم استقلال و پرسپولیس و محسن بیاتی نیا با برداشتن گوی های شماره 8 و 9 مشخص کردند که دربی تهران در هفته هشتم برگزار می شود.

 

1649860

 

در جدول اختصاصی مراسم قرعه کشی، عدد 8 به تیم استقلال و عدد 9 به پرسپولیس تعلق گرفت. نکته جالب اینکه در فصل گذشته و در لیگ بیستم نیز دربی تهران در هفته هشتم برگزار شد و حالا برای دومین فصل متوالی استقلال و پرسپولیس باید در این هفته به مصاف هم بروند.

 

طبق قرعه به دست آمده، استقلال باید در هفته نخست به مصاف هوادار تهران برود و پرسپولیس نیز در گام اول باید با فولاد و در اهواز دیدار کند. نکته دیگر اینکه استقلال در هفته سی ام و پایانی لیگ برتر میزبان خواهد بود و پرسپولیس نیز مهمان حریف خود است.

 

دیدگاه‌ها