کد خبر : 1783240 | 10 مهر 1400 ساعت 18:34 | 29.3K بازدید | 16 دیدگاه

استقلال هفته اول و آخر میزبان، پرسپولیس مهمان

شاگردان مجیدی در نخستین و آخرین بازی لیگ برتر میزبان هستند و سرخ‌پوشان پایتخت باید در اهواز و شیراز به میدان بروند.

استقلال هفته اول و آخر میزبان، پرسپولیس مهمان

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران در حالی عصر امروز برگزار شد که طبق برنامه، استقلال در هفته‌های اول و سی‌اُم در ورزشگاه آزادی به مصاف رقبای خود می‌رود و پرسپولیس نیز در شروع و پایان کارش به ترتیب در اهواز و شیراز مقابل حریفان خود قرار خواهد گرفت.

 

پس از قرعه‌کشی لیگ بیست و یکم مشخص شد که استقلال تهران در نخستین بازی خود که احتمالا روز ۲۷ مهر انجام می‌شود، در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم تازه لیگ برتری شده هوادار تهران و شاگردان رضا عنایتی خواهد بود.

 

استقلال علاوه بر اینکه در دیدار افتتاحیه‌اش در تهران به میدان خواهد رفت، در هفته سی‌اُم و آخرین بازی فصل هم در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند و پذیرای نفت مسجدسلیمان است؛ تیمی که تا به امروز مشکلات زیادی داشته و شرایط خوبی ندارد.

 

در آن طرف، پرسپولیس برنامه متفاوتی نسبت به استقلال تهران دارد؛ شاگردان یحیی گل‌محمدی در هفته اول بازی حساسی را باید در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برابر این تیم انجام بدهند که امیدوار هستند پس از رقابت‌های آسیایی، در این مسابقه خارج از خانه نتیجه بگیرند.

 

پرسپولیس که در تلاش برای کسب ششمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر است و رقبای سرسختی در این راه دارد، در هفته سی‌اُم و پایانی هم مثل نخستین دیدار فصل مهمان خواهد بود و در آخرین بازی لیگ بیست و یکم به مصاف فجرسپاسی شیراز می‌رود.

دیدگاه‌ها