کد خبر : 1783241 | 10 مهر 1400 ساعت 18:35 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

ایراندوست: بستر فراهم شود، می‌توانیم افتخارآفرینی کنیم؛

تجلیل ویژه انزلی‌چی‌ها از مریم ایراندوست (عکس)

طی مراسمی در شهرستان بندرانزلی، به پاس تاریخی‌سازی تیم ملی فوتبال زنان ایران از مریم ایراندوست تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

به گزارش "ورزش سه" پس از صعود تاریخی تیم ملی فوتبال زنان ایران به جام ملت‌های آسیا، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی به زادگاهش انزلی سفر کرده -جایی که او به فوتبال ایران در عرصه بازیگری و مربیگری معرفی شد و محبوبیت ویژه‌ای در آنجا دارد- تا در فاصله استراحت پیش‌آمده تا برپایی دور جدید اردوهای تیم ملی برای حضور در مسابقات جام ملت‌ها، چند روزی را در انزلی سپری کند.

 

عصر امروز نیز در انزلی مراسمی در جهت قدردانی از سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران که موفق به رقم زدن یک اتفاق تاریخی برای فوتبال ایران شده برگزار شد و در آن مراسم لوح تقدیر و هدایایی به ایراندوست تقدیم شد.

 

1649871

 

مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در حاشیه این مراسم گفت: افتخار آفرینی زنان ورزشکار ایرانی در فوتبال نشان داد با اعتماد و حمایت از زنان می توان به دستاوردهای شگفت انگیزی رسید؛ این حمایت های سخت افزاری و نرم افزاری از تیم زنان موجب شد تیم آمادگی لازم را برای شرکت در تورنمنت های بین المللی بدست آورد. دختران ما از ظرفیت بالایی برخوردارند و استعدادهای تکنیکی نابی دارند که نیازمند اتحاد، انسجام و مدیریت صحیح است.

 

ایراندوست ادامه داد: تیم ملی فوتبال زنان توانست در سایه همدلی و اتحاد تیم اردن و بنگلادش را رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا شکست دهد و به دور بعد این رقابت‌ها صعود کند؛ سایر فدراسیون ها باید از فدراسیون فوتبال الگو برداری کرده و از ورزش زنان حمایت کنند. اگر بستر لازم برای دختران این سرزمین فراهم شود می توانیم شاهد قهرمانی زنان ورزشکار کشورمان در همه بخش‌های ورزشی باشیم.

دیدگاه‌ها