کد خبر : 1783257 | 10 مهر 1400 ساعت 19:14 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

شیب تند در روزهای بازگشت سرمربی؟ 

قلعه ‎نویی با قرعه سخت و آسان در لیگ 21 !

یکی از نگرانی‌‌های اصلی هواداران تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بازگشت هرچه سریعتر این مربی به نیمکت تیم محبوبشان است.

قلعه ‎نویی با قرعه سخت و آسان در لیگ 21 ! 

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر فصل گذشته دو دیدار سخت و پرحاشیه را مقابل تراکتور پشت سر گذاشت و نتوانست از 6 امتیاز ممکنِ این مسابقه، بیشتر از یک امتیاز بگیرد؛ با این حال و با توجه به شرایطی که دو تیم طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر پشت سر گذاشته‌اند، می‌توان گفت شاگردان امیرقلعه‌نویی با شرایط بهتری نسب به قرمزپوشان تبریزی آماده لیگ بیست و یکم شده اند و این موضوع می‌تواند تاثیر مستقیمی در نتیجه این مسابقه داشته باشد که اولین دیدار دو تیم در لیگ خواهد بود و در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان برگزار خواهد شد.


پس از این مسابقه آبی‌پوشان سیرجانی دو دیداری که روی کاغذ آسان به نظر می‌رسد را در شیراز مقابل فجر و سپس در سیرجان مقابل نساجی برگزار خواهند کرد تا به دیدارهای سخت برسند که از هفته چهارم با مصاف مقابل پرسپولیس در  آزادی آغاز می شود. دیدار خارج از خانه برابر نفت دیدار بعدی شاگردان امیرقلعه نویی است تا به دیدار برابر استقلال در ورزشگاه آزادی برسند و سپس در هفته هشتم مصاف با سپاهان در سیرجان یکی از سخت‌ترین و حیثیتی ترین مصاف های تیم امیرقلعه نویی به شمار می رود.


در مجموع با نگاهی به جدول مسابقات تیم فوتبال گل گهر می توان اینطور نتیجه گیری کرد که مسابقات این تیم با چند دیدار نسبتا آسان آغاز می‌شود و سپس شیب تندی تا رسیدن به هفته دهم مقابل آبی پوشان سیرجانی قرار می گیرد و در شش هفته پایانی آنها باید با فولاد، آلومینیوم، مس، نفت مسجد سلیمان، هوادار و درنهایت ذوب آهن مصاف بدهند.


از نکات جالب توجه بازی های گل گهر این است که نمایش های آنها در لیگ بیست و یکم با بازی خانگی آغاز می شود  و با بازی خانگی در هفته سی ام مقابل ذوب آهن خاتمه پیدا خواهد کرد.


تیم فوتبال گل گهر سیرجان که سومین فصل حضورش در رقابت های لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد، این روزها با توجه به تقویت تیم نسبت به سال گذشته شرایط به مراتب بهتری دارد و تنها نگرانی این تیم غیبت امیرقلعه‌نویی در هفته‌های ابتدایی خواهد بود و با بازگشت این مربی شرایط شاگردانش در زمین نیز بهبود پیدا خواهد کرد و احتمالا این همان مقطعی خواهد بود که از هفته چهارهم تا هشتم مسابقات این تیم مقابل سه تیم مدعی مسابقات یعنی پرسپولیس، استقلال و سپس سپاهان برگزار خواهد شد.

 

برنامه تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نیم فصل اول مسابقات لیگ بیست و یکم به شرح زیر است: 


هفته اول: گل‌گهر - تراکتور تبریز 
هفته دوم: فجر شهید سپاسی شیراز - گل‌گهر 
هفته سوم: گل‌گهر - نساجی مازندران 
هفته چهارم: پرسپولیس - گل‌گهر 
هفته پنجم: نفت آبادان - گل‌گهر 
هفته ششم: گل‌گهر - استقلال 
هفته هفتم: پیکان - گل‌گهر 
هفته هشتم: گل‌گهر - سپاهان 
هفته نهم: شهرخودرو - گل‌گهر 
هفته دهم: گل‌گهر- فولاد خوزستان 
هفته یازدهم؛ آلومینیوم اراک - گل‌گهر 
‌.
هفته دوازدهم: گل‌گهر - مس رفسنجان 
هفته سیزدهم: نفت مسجدسلیمان - گل‌گهر 
هفته چهاردهم: گل‌گهر - هوادار تهران 
هفته پانزدهم: ذوب آهن اصفهان - گل‌گهر

دیدگاه‌ها