کد خبر : 1783292 | 10 مهر 1400 ساعت 21:20 | 25.2K بازدید | 5 دیدگاه

کلید پیروزی PSG بر منچسترسیتی از نگاه پوچتینو

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، می گوید تلاش زیاد و عملکرد دفاعی خوب تیمش دلیل پیروزی آنها مقابل منچستر سیتی در لیگ قهرمانان بوده است.

کلید پیروزی PSG بر منچسترسیتی از نگاه پوچتینو

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن هفته گذشته یک پیروزی فوق العاده و روحیه بخش را در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد؛ جایی که شاگردان مائوریسیو پوچتینو با ارائه یک نمایش حساب‌شده حریف قدرتمند خود یعنی منچسترسیتی را با دو گل از پیش رو برداشتند.

 

صدرنشین رقابت های لیگ یک فرانسه فردا از سری مسابقات هفته نهم به مصاف رن خواهد رفت. مائوریسیو پوچتینو پیش از این بازی گفت: "رن تیم متفاوتی نسبت به منچسترسیتی است. با این حال آنها آنها برخی ویژگی‌های مشابه هم دارند اما هر بازی متفاوت است. کار سخت و مشارکت دفاعی کل تیم در دیدار مقابل منچسترسیتی تعیین کننده بود و اگر می‌خواهیم فردا پیروز شویم باید این عملکرد را تکرار کنیم."

 

 

1649967

 

 

پوچتینو در ادامه گفت: "بین مسابقه سه شنبه و یکشنبه تیم توانست بی‌سروصدا پنج روز ریکاوری کند. این برای بهبود وضعیت تیم کافی است. همه بازیکنانی که سه شنبه بازی کردند تمرینات خوبی انجام داده اند. بنابراین انتخاب ترکیب اصلی مقابل رن به وضعیت فیزیکی بازیکنان بستگی ندارد و تنها به مسائل تاکتیکی مربوط می‌شود. از طرفی بعد از بازی فردا برخی بازیکنان به تیم های ملی خود می روند و بعد از وقفه ای که ایجاد می شود آنها را در مقابل آنژه نخواهیم داشت."

دیدگاه‌ها