کد خبر : 1783334 | 11 مهر 1400 ساعت 00:46 | 47.7K بازدید | 13 دیدگاه

خوشحالم که بردیم

سوارز: شادی گل خاص؟ به کومان کنایه نزدم

لوئیس سوارز پس از پایان بازی اتلتیکو و بارسا سعی کرد تنش ها را کاهش دهد و گفت که شادی گل او ارتباطی به رونالد کومان نداشت.

سوارز: شادی گل خاص؟ به کومان کنایه نزدم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید امشب با ارائه یک بازی حساب شده و برتر توانست بارسا را با دو گل در وندامتروپولیتانو شکست دهد. نزدیک به 65 هزار هوادار حاضر در ورزشگاه شاهد بودند که توماس لمار و لوئیس سوارز با گل های دقایق 23 و 44 خود چگونه سه امتیاز را برای اتلتیکو به ارمغان آوردند. بارسا با این شکست شرایطش بحرانی تر شد و باید دید سرنوشت رونالد کومان چه خواهد شد. گل لوئیس سوارز نیز نوعی انتقام او از مربی هلندی بارسا بود.

 

 

1650059

 

 

سوارز در پایان بازی گفت:« خوشحالم که بردیم و به هدف مان رسیدیم. بارسا برایم حریف ویژه ای بود ولی من 100 درصد توانم را برای اتلتیکو گذاشتم و خوشحالم.»

 

عذرخواهی پس از گلزنی:« می دانستم که اگر گل بزنم، باید عذرخواهی کنم. به احترام بارسا و هوادارانش و نیز دوستانی که در این تیم دارم، نمی خواستم خوشحالی کنم.»

 

 

1650089

 

 

ژست تلفنی پس از گلزنی:« این حرکت کنایه به کومان نبود. برای دوستان و آشنایانی بود که شماره مرا دارند و نیز برای فرزندانم. در واقع یک نوع شوخی بود.»

 

هواداران اتلتیکو:« هواداران فصل گذشته نتوانستند به خاطر پاندمی کرونا به ورزشگاه بیایند و امشب پس از مدت ها شاهد پر شدن وندامتروپولیتانو بودیم. آنها به خوبی از تیم حمایت کردند و خوشحال به خانه برگشتند.»

 

دیدگاه‌ها