کد خبر : 1783343 | 11 مهر 1400 ساعت 09:16 | 41.1K بازدید | 7 دیدگاه

روز موعود فرا رسید

ایران برای انتقام یزدانی از تیلور آماده می شود

پیش بینی ها به وقوع پیوست و فینال المپیک در رقابت های قهرمانی جهان نروژ بین یزدانی و تیلور تکرار خواهد شد. نبردی که برای مردم ایران حیثیتی شده است.

ایران برای انتقام یزدانی از تیلور آماده می شود

به گزارش "ورزش سه "،  بعد از شکست حسن یزدانی در ثانیه های پایانی دیدارفینال  المپیک برابر دیوید تیلور آمریکایی غمی سنگین برجامعه کشتی ،ورزش و مردم ایران حکمفرما شد. پسر دوست داشتنی و محبوب مردم ایران برای سومین بار و این بار در حالی که می توانست در مهمترین نبردش برابر تیلور پیروز شود برابر او شکست خورد تا مزه پیروزی برابر تیلور توسط حسن یزدانی را نچشیم و المپیک برای ما حس خوب بودنش را  تا حدودی از دست بدهد.


تصاویر ارسالی از توکیو  از واکنش یزدانی بعد از سوت داور غم ما را دو چندان کرد. چاره ای نبود ، پرچمدار این روزها و سالهای کشتی ما به نفر اول آمریکائی ها در وزن 86 کیلو  سه باره باخته بود و او نمی توانست این شکست را تحمل کند.اولین جمله او بعد از این شکست برابر میکروفن خبرنگاران از شرمندگی اش  برابر ملت ایران  بود ،جمله ای که دل همه مردم  ایران را به درد آورد و خواب را برخیلی از ایرانی ها حرام کرد.


استقبال مردم از قهرمانشان در فرودگاه امام خمینی و زادگاهش در جویبار  نشان از علاقه وافر مردم کشتی دوست کشورمان به فرزند دوست داشتنی ایران بود و همین اتفاقات انگیزه یزدانی را برای جبران این شکست بیشتر کرد.

 

1650115


دو ماه بعد رقابت های قهرمانی جهان فرصت خیلی خوبی برای یزدانی بود تا غم این شکست را از دل ما بردارد. تمرینات طاقت فرسا دوباره شروع شد.فیلم های منتشر شده از اردو نشان می داد نماد کشتی ایران با تمام وجود خود را آماده رقابت های نروژ می کند تا دوباره روبروی حریف قابل احترامش دوبنده کشتی را به تن کند و فرصت را در تمامی ثانیه ها از او بگیرد.


رقابت ها آغاز شد و پیش بینی ها به وقوع پیوست و هر دو بزرگ 86 کیلوبا شکست مقتدرانه حریفانشان  به فینال رقابت های قهرمانی جهان رسیدند تا امشب روبروی هم قرار بگیرند.بی اغراق  نبرد یزدانی و تیلور یکی از مهمترین  نبردهای تاریخ کشتی می تواند لقب بگیرد و می دانیم یزدانی برای نوشتن دوباره تاریخ  و انتقام از تیلور پا به روی تشک خواهد گذاشت.


همه می دانیم تیلور جادوگر کشتی است ، از بدن آماده ای برخوردار است . فنون کشتی را بدون نقص اجرا می کند . از زمان بندی خوبی در مدیریت کشتی برخوردار است و قهرمان المپیک در این وزن است. ولی نماینده ما همه این ها را با هم دارد. او تنها کسی است که می تواند تیلور را از پیش رو بردارد و می داند دعای تمام مردم ایران در نبرد انتقامی  پشت سر اوست.


پس بی صبرانه با تمام وجود از همین حالا ثانیه ها را می شماریم و همراه با یزدانی پا به روی تشک خواهیم گذاشت تا از کیان کشتی ایران دفاع کنیم.این بار حسن ما به جای 5:42ثانیه کل شش دقیقه را برای بردن تیلور برنامه ریزی خواهد کرد و تا ثانیه آخر برای بردن او تمرکز خواهد کرد. انتظاری از او جز این نیست .جملات او بعد از بردن نماینده روسها در نیمه نهایی نشان از اراده پسر خوب کشتی ایران دارد و همه به امید پیروزی او چشم به نبرد بزرگ امشب خواهیم دوخت .

محمدرضا تقی خانی

دیدگاه‌ها