کد خبر : 1783530 | 11 مهر 1400 ساعت 21:04 | 37K بازدید | 1 دیدگاه

جام جهانی فوتسال – لیتوانی؛

جنگ تمام برزیلی به سود برزیل!

تیم ملی برزیل با پیروزی مقابل قزاقستان به مقام سوم جام جهانی فوتسال دست یافت.

جنگ تمام برزیلی به سود برزیل!

به گزارش ورزش سه، تیم های برزیل و قزاقستان برای کسب مقام سوم جام جهانی  فوتسال 2021 به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری تیم ملی برزیل همراه بود.

 

استفاده از سه بازیکن برزیلی (تاینان، هیگیتا و داگلاس) و حضور سرمربی برزیلی روی نیمکت قزاقستان، این مسابقه را به تقابلی بسیار جذاب و ویژه تبدیل کرده بود. قزاق ها به واسطه درخشش ستاره های برزیلی خود تا مرحله نیمه نهایی بالا آمدند اما با قبول شکست در ضربات پنالتی مقابل پرتغال از صعود به فینال بازماندند.

 

 

 

1650547

 

 

در سمت مقابل برزیل، قهرمان 5 دوره مسابقات جام جهانی در سال 2016 با قبول شکست مقابل ایران در مرحله یک هشتم نهایی، وداعی زودهنگام با مسابقات داشت. این تیم بعد از کسب پیروزی مقابل مراکش و ژاپن به مرحله نیمه نهایی راه یافت اما در این مرحله مغلوب آرژانتین شده و برای دومین دوره متوالی از صعود به فینال بازماند.

 

در حالی که با 4 برزیلی، قزاقستان تفاوت زیادی با برزیل نداشت، این یک بازیکن از تیم ملی برزیل بود که به اشتباه دروازه خودی را در ابتدای کار باز کرد؛ گوئیتا در دقیقه 12 این گل را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا قزاقستان یک بر صفر پیش بیافتد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید تا برزیل بازنده راهی رختکن شود.

 

 

1650549

 

 

 

در نیمه دوم اتفاق جالبی را شاهد بودیم، بعد از گل به خودی برزیلی ها در 20 دقیقه اول، این بار تاینانِ برزیلی به اشتباه دروازه قزاقستان را باز کرد تا تیم ملی برزیل صاحب گل تساوی شود! او اما در دقیقه 31 گل دوم قزاقستان را به ثمر رساند تا اشتباهش را جبران کند. برزیلی ها اما دست بردار نبودند و خیلی زود توسط رودریگو بازی را به تساوی کشاندند. فرائو و لی در ادامه دو بار دیگر دروازه قزاقستان را باز کردند تا این برزیل باشد که با نتیجه 4-2 برنده این دیدار می شود.

 

1650546

 

1650548

دیدگاه‌ها