کد خبر : 1783538 | 11 مهر 1400 ساعت 21:46 | 24.1K بازدید | 17 دیدگاه

یزدانی: امیدوارم دیگر کام مردم تلخ نشود

قهرمان کشتی آزاد ۸۶ کیلو گرم جهان امیدوار است بازهم در رقابت‌های بین‌المللی به مدال طلا برسد.

یزدانی: امیدوارم دیگر کام مردم تلخ نشود

به گزارش "ورزش سه"، حسن یزدانی پس از تاریخ‌سازی و برتری مقابل دیوید تیلور آمریکایی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان، در مقابل دوربین تلویزیونی اظهار کرد: لطف خدا و دعای خیر پدر و مادر و همین مردم بود که توانستم این مسابقه را پیروز شوم. امیدوارم باز هم دل مردم خوب کشورم را در میادین مختلف شاد کنم.

 

او تاکید کرد: مردم این موضوع را بدانند در هر میدانی که بروم، هیچ وقت کم فروشی نخواهم کرد و تمام سعی و تلاشم را انجام می دهم. خدا را شکر این مسابقه را پیروز شدم.

 

قهرمان کشتی آزاد جهان ادامه داد: تمام سعی و تلاشم را انجام دادم تا برای شادی دل مردم و تماشاگران کار کنم و پس از چند مسابقه که کام آنها را تلخ کرده بودم، شاد کنم. امیدوارم این تلخی از بین رفته باشد و این روند را ادامه بدهم تا دل مردم کشورم را بازهم شاد کنم.

 

یزدانی با بیان اینکه ان‌شاالله از این به بعد هم مقابل تیلور و حریفانم برنده شوم، عنوان کرد: تمام سعی و تلاشم را انجام می دهم و در هیچ رقابتی کم فروشی نخواهم کرد و با جان و دل کشتی می‌گیرم. کشتی یک ورزش انفرادی است و اتفاقات زیادی در آن می‌افتد. امیدوارم پیروزی‌های تیم ملی همینطور ادامه دار باشد و امیرحسین زارع هم در فینال رقیب خود را شکست بدهد و طلای خوش رنگ به مردم ایران هدیه کند.

 

او یادآور شد: مردم دعا کنند تا کشتی‌گیران ایران در ۴ فینال فردا و ۲ کشتی‌گیر دیگر مقابل رقبای خود موفق کار کنند و بهترین مدال را بگیرند و در این ایام دل مردم را شاد کنند.

دیدگاه‌ها